Ik had al een tijdje geleden een mail gestuurd dat ik mijn kleur had veranderd naar wit, maar heb nog geen antwoord terug gehad? Moet ik het mailtje anders opnieuw sturen?
Hallo! Ik kom hier heel even buurten om te kijken of jullie wat weten Ik verhuis per 1 mei naar Den Haag en zag tot mijn blijdschap dat Duindigt vlakbij mijn huisje ligt! Nou kreeg ik gelijk het doldwaze idee dat ik daar deze zomer wel een baantje wil... De site en internet bieden niet veel informatie.
Dus hier, mensen, iemand, die hier iets van weet of hier ervaring mee heeft?
Hoi Yvonne! Ik heb vorig jaar meegedaan aan de paardenrennen. Nu vond ik het zo leuk, vroeg me af of ik ergens nog aan mee kan doen? Olivier is 1,65 ...
Liefs!
romy_b
Geplaatst: 22-04-10 20:37
TanikaDiddan schreef:
ik heb in 8.5 voor mijn spreekbeurt about renpaarden.goed he?!
zo dat is wel erg goed!
TanikaDiddan
Geplaatst: 22-04-10 20:43
dank je .
Laatst bijgewerkt door TanikaDiddan op 22-04-10 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Hoi Yvonne! Ik heb vorig jaar meegedaan aan de paardenrennen. Nu vond ik het zo leuk, vroeg me af of ik ergens nog aan mee kan doen? Olivier is 1,65 ...
Hierbij de link naar de ponyren in Krefeld van 25-04 a.s.: http://www.krefelder-rennclub.de/ klik op volgende rendag, dan op het plaatje van de folder, op pag. 6 staat het deelnemersveld. Het gaat waarschijnlijk tussen T-rex, Filou of Star. Laat jullie zondagavond weten hoe het gegaan is.
LET OP JE HEBT NOG MAAR 2 DAGEN OM JE IN TE SCHRIJVEN VOOR 9 MEI!!!!!
Marive
Geplaatst: 23-04-10 16:21
Hallo, ik kom ook maar even buurten Een pony van mij (Marloes) gaat op 13 juni meedoen met de shetlanderren. Ze wordt dan gereden door een meisje die haar ook start in het Shetlandpony Grand National Team, dus ik ben benieuwd.
Ja er komen nog meer wedstrijden voor grote ponys als alles goed gaat. @mleenbos: Marloes van de Bieshaar met Robbin de Haas??
Ja, die
Altitude
Geplaatst: 25-04-10 13:54
2e, goed zo Naomi!
ponyrenfan
Geplaatst: 26-04-10 09:18
Thnx Nick, ging redelijk goed, alleen waren naoom en filou slecht weg bij de start, winnaar was 4 á 5 lengten eerder weg, op de finish scheelde het 2 á 3 lengten. 16 mei in Krefeld is de volgende ren met Summerwind/Kokki en dan gaan we proberen Montini te verslaan. Maar eerst 9 mei op duindigt natuurlijk. Zie je de 9e.