Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:nee er worden geen rassen uitgesloten, maar er komt wel nog in het reglement te staan dat paarden/pony's die in de koersen gelopen hebben niet mogen deelnemen aan de ponyrennen.
kyrkelover schreef:Als het goed is, is Erik verheij er mee bezig.
ik zal binnekort nog eens navragen hoe het er mee zit.
fjordegekkie schreef:Ik wil graag even opmerking plaatsen over het ponyrennen van aankomend jaar. Het reglement van 2009 vind ik super in elkaar zitten en heel goed dat er een pro klasse komt! Maar wat er staat onder het kopje datums ponyrennen staat iets heel raars.. Er staat: . Pony’s die in 2008 gewonnen hebben op Duindigt moeten 25 meter extra lopen. Maar als pieter van den hoogenband wint met zwemmen moet hij toch ook niet de volgende keer 25 meter later beginnen en ten tweede denken jullie dan niet dat het 1 groot zooitje wordt als iedereen door elkaar start. Sorry ik ben het helemaal eens met het reglement maar dit kan ik niet bevatten.. Het blijft een spelletje hoor!
kyrkelover schreef:oh whahaha sorry dat hebben we uit het reglement gehaald maar het is 1000m voor cat4. de andere categoriën 600m