Victor Lavec x Nasty Hollandia
19/07/'03
Nooit op de renbaan geweest, springmatig opgeleerd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sidera schreef:Carola: hele mooie hengst zeg!
Ik denk zo'n 4000 euro? (niet beledigd zijn ik heb er geen verstand van)
AramisJames zo'n 4500 euro zou ik denken, maar als je ook Z zou starten denk ik dat zijn waarde zo 1000 euro omhoog gaat
nikilover schreef:Wat wordt er op dit moment met de hengst gedaan? Zijn er duidelijke foto's van onder het zadel?
Zou hij jonger zijn en ik zou een draverstrainer zijn die hem voor de koersen zou kopen, zou hij heeeeel wat waard zijn. Omdat je er in de overige sporten niks aan hebt wat hij op de drafbaan gespresteerd heeft, ligt de taxatie daarvoor gewoon niet zo heel hoog. Hij heeft wel een goede fokwaarde, dat brengt zijn prijs weer sterk omhoog, daarom denk ik dat 4000 best een mooi bedrag is hoor! En misschien dat een ambitieus iema din de dravers er meer voor wilt geven, je weet maar nooit toch?
Anoniem schreef:nikilover schreef:Wat wordt er op dit moment met de hengst gedaan? Zijn er duidelijke foto's van onder het zadel?
Zou hij jonger zijn en ik zou een draverstrainer zijn die hem voor de koersen zou kopen, zou hij heeeeel wat waard zijn. Omdat je er in de overige sporten niks aan hebt wat hij op de drafbaan gespresteerd heeft, ligt de taxatie daarvoor gewoon niet zo heel hoog. Hij heeft wel een goede fokwaarde, dat brengt zijn prijs weer sterk omhoog, daarom denk ik dat 4000 best een mooi bedrag is hoor! En misschien dat een ambitieus iema din de dravers er meer voor wilt geven, je weet maar nooit toch?
Voor iemand die wil fokken voor de baan is 4000 euro idd niet zo'n gek bedrag. Maar voor alles buiten de baan is hij dat geld niet waard. Of je moet echt een liefhebber tegen komen natuurlijk.. Maar dat is met ieder ras zo
Izaa_ schreef:wat schatten jullie baghira laag ! Ö ik heb haar wel wat meer betaald
hengst schat ik op een 3000