Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:Duindigt heeft bepaald 500 m.
de hoefslag komt zondag trouwens om een verslag over de ponyrennen te maken.
kyrkelover schreef:DE INSCHRIJVINGEN VOOR 13 MEI ZIJN GEOPEND.
MORGEN LIGGEN ER OOK INSCHRIJFFORMULIEREN OP DUINDIGT.
kimbosman schreef:Ik was ook blij met mn 3e plaats. Moest eerst in de eerste koers mee doen, maar dat was tot 1,37 en toen ze werd nagemeten was ze net iets te groot, dus toen moest ik opeens mee doen tussen de echte grote
. Maar die eerste die ging inderdaad vet hard, echt ver voor ons
kimbosman schreef:Ooh, ja ik had jullie nog gezien! Jullie hielden de warmbloedjes nog best goed bij zeg! Wel jammer opzich dat er zo weinig in jullie koers mee deden, leek me echt gaaf om 10 koudbloeden naast elkaar te zien rennen
! Maar wel goed, hoor! Jij zat echt wel dicht achter de eerste, toch?
kimbosman schreef:Ik was ook blij met mn 3e plaats. Moest eerst in de eerste koers mee doen, maar dat was tot 1,37 en toen ze werd nagemeten was ze net iets te groot, dus toen moest ik opeens mee doen tussen de echte grote
promptertje schreef:kimbosman schreef:Ik was ook blij met mn 3e plaats. Moest eerst in de eerste koers mee doen, maar dat was tot 1,37 en toen ze werd nagemeten was ze net iets te groot, dus toen moest ik opeens mee doen tussen de echte grote
D'r was toch een grote zwarte (halve draver) derde, achter de kleine snelle en de vos? Ik vond het erg leuk om te zien, en je kon zien dat de "renmensen" hun pony's het beste getraind hadden.