Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

moneykiller

.. en breems loopt ook. 
ga lekker kijken morgen naar draakje
money killer ook 2 

Dutch 3de en Nytro 2de
was toch zeker weten Ascot ladies day en degene met mooiste hoed zou een prijs krijgen
! Nu zat ik thuis achter de pc, wat wel weer opleverde dat ik 9 euro gespeeld heb en maar liefst 290 euro terug had
kibbeling schreef:Vond het erg jammer dat ik er niet was afgelopen zondag, was zooooo trots op twan dat we 1 en 2 waren in de herfstprijs![]()
! Nu zat ik thuis achter de pc, wat wel weer opleverde dat ik 9 euro gespeeld heb en maar liefst 290 euro terug had
_nino_ schreef:Klopt, sta met de paarden tussen de dravers maar die mensen blijven echt super relaxt.......
Ga toch volgend jaar eens vragen hoe ze dat doen. Krijg hier af en toe nog eens een hartaanval van. Gelukkig heb ik het niet met alle paarden en hoef ik niet elke week. Maarja zal wel komen omdat het je eigen paarden zijn. Als ik voor een ander voorbreng ken ik geen stress. Komt denk ik toch omdat je verwachtingen / hoop hebt van je eigen paard.