Trainingsstallen hebben idd allemaal andere manieren van trainen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..

) .. heb twee oefencrossen foutloos uitgereden ( alleen duurde even bij de waterbak
) maar als ze je vertrouwen hebben gaan ze door het vuur voor je.. Ik ben heel trots op mijn draver..!!
marielle123 schreef:hoi hoi wat leuk jou verhaal.. bij mij is het hetzelfde gegaan. Ik heb mijn eerst paardje gekregen van mijn ouders en later kwamen we er ook via de NDR achter dan het ook 100% draver is.. ze kon nog niet best galloperen, was drama maar gewoon oefenen.. ze leren supper snel en zijn heeeel slim.. Ik heb nu 19 winstpunten in de B dressuur, ben aan het oefenspringen en clubkampioen geworden ( ik moest toen voor het eers in m'n leven parcour springen en gelijk foutloos en barrage ook..) .. heb twee oefencrossen foutloos uitgereden ( alleen duurde even bij de waterbak
) maar als ze je vertrouwen hebben gaan ze door het vuur voor je.. Ik ben heel trots op mijn draver..!!
heel veel succes met je paardje en als jullie maatjes worden dan zal je merken dat ze altijd voor je wil werken..
TabeR schreef:Hey,
zag toevallig dit topic nu ook net!
je hebt het telefoon nummer van zijn trainer toen al gekregen?
ik kan het nog wel voor je navragen weet nu waar die vandaan komt
omdat udi pepper in bp stond..
.
gelukkig maar is dat ook weer terecht..
):