Doen of niet ?..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lieniminnie

Re: Doen of niet ?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:47

hahaha inderdaad, slotje hierop zou k zeggen? heeft geen zin om hier over door te praten Tong uitsteken

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 01:02

pindie en play-coy zijn één persoon of ze zitten op dezelfde school waar men geen hoofletter gebruik heeft geleerd.
Kortom, een pennyverhaal. Hier moet maar een slotje op.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 01:20

Ik vind dat er hier wel erg makkelijk conclusies getrokken worden. Naar mijn idee word er hier gewoon een vraag gesteld. Het maakt toch niet uit of iemand 14 of 17 is om mee te doen aan een cross? Er zijn zat kinderen of jonge volwassen van 17 of net 18 die aan dit soort dingen mee doen. Ik vind dat de TS wel een beetje aangevallen word.

Mijn advies. Ik zou eens met je instructeur overleggen of met je ouders of iemand anders van stal die meer ervaring heeft dan jou en eens kijken wat die zegt en er wat die er van vindt. Succes met je keuze.

Mara77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 01:22

Of het nu waar is of niet,
Vind de reactie's hier erg flauw,
Als je jezelf te volwassen vind voor deze discussie/vraagstelling,
reageer er dan niet inhoudelijk op ...........

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 01:26

mara77 ben ik met je eens.Ze zouden dan ook een PB kunnen sturen als ze hun twijfels hebben, of temmen, maar er word meteen een topic verziekt. Lijkt me voor de TS ook niet leuk. Ik heb inmiddels al getemt ook ivm de reacties in het topic.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:09

pindie schreef:
doe is effe normaal ik ga hier zo vooral gewoon plaasten voor de lol !!!! wat een CUT reacties !!!!!!!!!!!! man !! en het was in de hoefslag zwijnaarde ! en ja ik heb foto's GODVERDOMMEE en nog iets ik kom nooit meer op deze domme fiets !!!!!!!!

Doe jij eens normaal joh.. Vroeg en zei niks verkeerd.

Foto's hoef ik niet meer te zien. En misschien beter dat je niet meer hier komt, je hebt al genoeg werk voor de mods veroorzaakt. Mocht je beslissen terug te komen, lees dan eerst de regels AUB..

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:33

Ik heb reacties gekregen via een PM van deze Pindie waar je akelig van word. Knipoog Meid, doe eens volwassen en ga geen andere mensen pesten met je fantasie, ga er iets goeds mee doen. met zo'n fantasie kan je nog schrijver worden, mij via een PM de huid vol schelden is echt een waste of your time.

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 12:24

het verhaal : 1.ik ken play_coy niet !! ik ben 14jaar en ik heb een kleine mini race meegedaan en ik was zoals ik zei 2de ! en nee dit is niet uitgevonden mijn race was in de hoefslag zwijnaarde klossestraat 64 ! en ik ben van oost-vlaanderen van gent en zit in sint-paulus van school !!!!! en ik heb ervaring met paarden want heb er namelijk nog een paar! maar die zijn niet ouder dan 6jaar ! en mijn pony is dus 14 dus ik vroeg me dit af want ik ken NIX NIX NIX van die miniraces alleen van de jumping !!! en ik snap en dank jullie daarvoor voor deskundig oog enz maar het maar een klein raceje !! dus ja..kunnen we nu gewoon stoppen met die flauwe reacties aub...

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:48

Citaat:
ga jij zeggen hoe ik mijn leven moet leiden ofzo ? keb morgen geen school en voor de duidelijkheid correctie 17jaar !

Ik wil niet vervelend doen, maar hoe oud ben je nou, 14 of 17? Het is ergens wel begrijpelijk dat je verhaal wat ongeloofwaardig overkomt als je al 2 verschillende leeftijden hebt. Je manier van schrijven hoort eerder bij iemand van 14 jaar.
Gefeliciteerd met je 2e plaats, heb je ook foto's van die mini race? Ik ben een beetje nieuwsgierig hoe dat er uit ziet. Haha!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:50

Je hoeft niet gelijk zo over de rooie te gaan hoor. Je vroeg om meningen en die heb je gekregen. Als je wat sportiever op de opmerkingen zou reageren weet ik zeker dat het niet zo uit de hand was gelopen.

offtopic, we geloven wel dat je bestaat hoor Knipoog

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:51

Slotje ivm overleg