Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

never schreef:ik heb ook vaak wel wat leuks te koop heb er van het jaar al 11 verkocht als rijpaard lauwie en ijspeer hebben van bokt ook een paardje bij mij gekocht.
ik verkoop ze tussen de 1000 en 1500

.

als je die tiger bedoel. Tiger was 1500, en dat is wel veel voor een draver in het algemeen, maar zou het zo weer doen 
Niet dat edith het niet goed gedaan heeft, maar ze heeft er toen 3 keer opgezeten zoiets en de rest hebben wij gedaan, wat nergens op leek haha. Hij was wel zadelmak, en kon stappen en wat draven en sturen ging ook nog en halthouden maar meer ook niet hoor.
en ik zou niet meer anders willen! Ze zijn goedkoop, maar je wil ze daarna voor geen goud meer kwijt! 
kimmiepimmie schreef:bij de slacht staan vaak nog leuke dravers voor de recreatie sport. Veel renbanen doe hun dravers naar de slacht als ze niuet snel genoeg zijn ofzo...
). En dat zijn meer en meer liefhebbers, omdat er gewoon steeds minder mee te verdienen valt.
) dan gaan ze vaak naar handelsstallen of maneges. 
ik zou al die paarden mee naar huis nemen!! hihi!
, maar heel positief vanuit onze vereniging gezien: het betekent dat er minder vooroordelen spelen, dat er meer markt komt voor dravers, en dat er uiteindelijk dus meer dravers een mooi tweede leven krijgen.