Tamara21 schreef:Ik heb ook een Engelse Volbloed die gebruikt wordt voor recreatie.
Het is een (bijna) 7-jarige Volbloed genaamd Teica's Boy.
Sommige mensen hier van bokt.nl kennen hem wel.
In november 2005 is Teic bij ons gekomen en in het begin was het wel errug heftig allemaal.
Hebben onze Ups&Downs gehad maar voor geen goud zou hij meer weggaan.
Hij hoort echt bij ons en het is meer een familiepaardje geworden.
Mijn vader longeert hem vaak,mijn moeder gaat wandelen met hem,longeert ook regelmatig en ze rijdt met hem buiten.
Ik rijdt hem eigenlijk het meest.(het was ook de bedoeling dat mijn oudere zus op hem ging rijden maar dat klikte absoluut niet tussen die 2)
1x in de week krijg ik dresuurles en dat gaat allemaal supergoed en oh hij leert zo vreselijk snel!!!!!
De dresuurlessen gaan supergoed en binnekort willen we een beetje gaan springen met hem.
En dat vindt meneer allemaal een beetje vreemd en eng natuurlijk.![]()
Buitenrijden doen we ook met hem en dat gaat ook goed.
De ene keer natuurlijk wel wat beter als de andere keer maargoed dat zal iedereen wel hebben.
Vooral in de winter is hij errug heet en dan gaan we eigenlijk niet zoveel naar buiten.
Maar Teica is echt goed verkeersmak!!!!!![]()
Teica's Boy hebben wij nu bijna 1,5jaar en het gaat zo vreselijk goed.
Tuurlijk kan het altijd beter maar als ik zie hoe hij zijn best doet en graag wil werken is het voor mij al gauw goed.![]()
Aagezien ik zelf een beginnende ruiter ben en nog een hoop moet lerenben ik dik tevreden met mijn schatje!!!!!
En gaat er iets fout onder het rijden is het 9 van de 10x mijn fout omdat ikzelf nog een hoop moet leren.![]()
![]()
![]()
Teica's Boy gaat door het vuur voor je en andersom ook natuurlijk!!!!!
Tis mijn schatje en gaat nooit meer bij ons vandaan.
100% Engelse Volbloed!!!!!