Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Maar ja, die is ook voor de koersen gekocht. Als je aan de koersen mee wil doen, moet je helaas toch wel bereid zijn wat te investeren, dat is bepaald niet voor armoedzaaiers 
Maar goed, zeker de wat oudere van de twee, gaat na zijn koerscarriere, een prachtige carriere als mijn recreatiepaard tegemoet. En heeeeeel misschien gaan we ook nog wel wat andere dingen proberen als dressuur, endurance, springen, mennen, cross, TREC, etc... Want tja, dat is het voordeel van een draver, ze zijn zo super veelzijdig, dat je echt heel veel dingen met ze kan proberen!!

Lida schreef:Mensen trappen dravers de grond in omdat ze geen verstand van het ras hebben dus
dat is hun onkunde van hun kant.
Je hebt van die mensen die zichzelf zo ontzettend kundig vinden, trappen in 1 zin dravers in de grond en geven een compliment over mijn paard (die echt wel draver is
).
En dan zal ik al een armoedzaaier zijn...Ik heb geen paard om mezelf een status te geven van 'Kijk ik ben rijk'

GamblersCup schreef:Lekker laten kleppen die lui, weten er dus weinig van!
Mijn eerste paard was een draver. Toevallig een hele dure, hebben ze direct van de renbaan gekocht met grootse plannen. Dat ik er uiteindelijk met haar "vandoor" ging en er menige springwedstrijd mee heb gewonnen hadden ze niet verwacht. Ook heel wat weddenschappen gewonnen (extra zakgeld! Ha!) door tegen andere paarden te racen, de anderen in rengalop en wij in draf, man, was dat dier snel! Geweldig!
GamblersCup schreef:Ook heel wat weddenschappen gewonnen (extra zakgeld! Ha!) door tegen andere paarden te racen, de anderen in rengalop en wij in draf, man, was dat dier snel! Geweldig!
haha maar ik heb eigenlijk nooit negatiefe dingen gehoord, hoor vaak alleen hoe geweldig mooi ze er wle niet uit ziet voor een draver ,ja ook weer een beetje negatief maar goed ze vinden haar een mooi rijpaard
, meestal is mijn reactie dan iets in de aard van "ja maar alleen achterwaarts"
)
Laat maar komen die negatieve reactie's... Die kun je allemaal met een simpel antwoord verdwijnen laten

maar mijn paardje is de gene die kan galoperen

Grapje he!
haha.