Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tamara21 schreef:Oh leuk dat die van jou(Arnty) ook bij duindigt vandaan komt!!
Is het ook een Engelse Volbloed?
Tamara21 schreef:Ik rij mijn paardje recreatief en wil misschien op den duur met hem gaan springen.
Maar dat springen komt allemaal later, ben nu lekker met hem aan het rijden(krijg priveles) en ook lekker buitenritten maken.Buitenritten maken vindt hij echt geweldig,alleen of met een ander paard erbij het maakt hem niks uit.
Teica is gelukkig ook niet echt een "heethoofd" maar hij vindt het wel erg leuk om te doen alsof hij ergens van schrikt.![]()
Ik heb Teica nu ongeveer 7maanden en het klikt zo supergoed tussen ons tweeen.
Teicie is echt een familiepaardje geworden en iedereen kan zo met hem weglopen(mijn vader,mijn moeder,zus iedereen).
Jaja Teicie hoort echt helemaal bij de familie.
Akaylaah schreef:kom allemaal oude cracks bij mij uit training vandaan tegen, nu weer Mike the Spud.
ben je weer terug in Nederland met hem ?
Waar sta je met hem ?
machoelvis schreef:Hey,
Ik heb ook een Ex-renpaard. Hij heet Bas De Cardonne en het is een arabier van 6 jaartjes jong!
Groetjes Joyce
Guinni schreef:Wij hebben twee Arabieren die op de baan gelopen hebben. Voltrack en Patent.
Voltrack was niet echt succesvol, hij had wel de 'luie' genen van zn vader (Drug) overgeërft, maar had daarbij dan ook de laatste paar honderd meter geen zin om zn best te doenDaarom heeft hij maar een paar koersen gelopen.
Hij loopt tegenwoordig Endurance, nu klasse IV![]()
Patent heeft wel wat langer op de baan gelopen, in (geloof ik) 1997 liep hij zijn eerste koers in Rusland en in 2001 zijn laatste in NL. Hij heeft ook duidelijk veel meer een winnersmentaliteit dan Voltrack. Hij heeft een erg goede opvoeding gehad, en daarom is hij ook prima te hanteren. Ook als we intervaltraining gaan doen, hij komt heel braaf terug (braver dan Voltrack en menig ander paardEen kleine ophouding en hij gaat terug naar een handgalopje/draf).