Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Albertine_N schreef:Een poloveld is iets anders dan een grasveldis ook speciaal aangelegd net zoals achterberg rijbanen aanlegt.
En actieve polopony's van 15 zijn geen uitzondering.
wiljemijn schreef:ik vind polo wel leuk om naar te kijken, misschien ooit een keer zelf doen( mocht ik de jackpot winnen en alle regels snappen).
wiljemijn schreef:aan de andere kant is het een beetje een trek je crossmotor uit de schuur en rag hem af idee.
Vogel schreef:En een goed polo speler slaat zijn paard niet meer met zijn stick.
Mii_X_HarrY schreef:Ik heb vorig jaar een wedtrijd gezien op duindigt. Was klaar met me paardje en was met een paar meide beetje lollig dus ginge we even kakkers spotten.. niet beledigend bedoeld hoor. Maar toen we die wedtrijd aan het kijken waren, zag je die mannetjes echt vaak de bal misslaan en sloegen ze (niet expres) met volle kracht tegen die benen van het paard. Er was er zelfs eentje die goed aan het bloeden was. Vond ik wel zielig om te zien. maarja, wat doe je er tegen. Ieder zo zijn hobby/sport. maar om niet naar dat soort dingen te kijken is het verder wel een leuke sport om te zien hoor