Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

classic_life schreef:Lijkt op Teica's Boy ...
Hij heeft maar een keer in zijn leven in de koers gelopen en was daar ongeplaatst in.

ziet er ook goed uit classic_life schreef:Lijkt op Teica's Boy ...
Hij heeft maar een keer in zijn leven in de koers gelopen en was daar ongeplaatst in.
rkvdh schreef:Ik denk dat je dit wil weten.
http://www.pedigreequery.com/index.php? ... p=0&f=1&l=
en zo zag hij er uit toen ik hem kocht en nu!
![]()
![]()
![]()
Donkim schreef:Ik heb sind zaterdag ook een engels volbloed
ze hebben tegen mij gezegt dat een volbloed een van de betrouwbaarste paarden is kwa karakter is dat zo ?![]()
Ze is wel heel lief stuur wel een keer een foto'tje mee
Citaat:Ik heb sind zaterdag ook een engels volbloed
ze hebben tegen mij gezegt dat een volbloed een van de betrouwbaarste paarden is kwa karakter is dat zo ?
, ze zijn toch wel anders van karakter als andere rassen, het is zo moeilijk om uit te leggen want ieder volbloed is ook weer anders, je moet het gewoon ervaren, maar het is zo moeilijk om te zeggen de betrouwbaarste paarden, er zijn diversen paardenrassen en die hebben ook heel veel betrouwbare paarden.
Onassa schreef:Ik ben ook knetters gek op mijn bloedje, maar om nu te zeggen dat het betrouwbaarste ras is....nee!

play_coy schreef:Onassa schreef:Ik ben ook knetters gek op mijn bloedje, maar om nu te zeggen dat het betrouwbaarste ras is....nee!
dat ligt eraan hoe jij je paard op voed