Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tones schreef:De mijne is 19, ik kan me geen fijner paard wensen, maar zou zelf geen 18 jarige kopen.
ruitje schreef:Nolanlover, als ik het goed lees ben je 19 en jij heb jaren op een handelsstal gewerkt? Dan heb je denk ik gewoon nog niet de ervaring om een draver om te scholen, dat is geen schande, een draver is helemaal niet voor iedereen geschikt
Dat is ook helemaal niet wat ik wil, dat iedereen aan de draver gaat, je moet het karakter echt leuk vinden
nolanlover schreef:Ruitje, ik hoef me hier niet te verantwoorden. Dit zijn mijn ervaringen, en ja die mag ik delen, net zoals jij dat doet. Dat jij het geweldige paarden vindt, prima, maar het is niet voor niks dat deze paarden een relatief slechte naam hebben. En dat komt echt niet omdat ze allemaal slecht omgeschoold zijn, dat ga je mij niet wijsmaken.
nolanlover schreef:Ruitje, ik hoef me hier niet te verantwoorden. Dit zijn mijn ervaringen, en ja die mag ik delen, net zoals jij dat doet. Dat jij het geweldige paarden vindt, prima, maar het is niet voor niks dat deze paarden een relatief slechte naam hebben. En dat komt echt niet omdat ze allemaal slecht omgeschoold zijn, dat ga je mij niet wijsmaken.
nolanlover schreef:Dravers zijn gebouwd om hard te draven. Vaak kunnen ze dan ook slecht galloperen en zitten ze niet zo heel fijn. Daarbij kunnen ze ook nog wel eens redelijk gevoelig en sensibel zijn. Zet daar een doodbrave recreatie tinker tegenover en je hebt je antwoord....
nolanlover schreef:Prima als de eigenschappen van dravers je aanspreken, zeker kopen dan. Maar het merendeel van de mensen is daar nou eenmaal niet naar op zoek, gezien de huidige verkooptoestand van dravers.