wat is der tegen woordig mis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:28

valerie2012 schreef:
En als niet met dravers heb waarom zit dan bij draf en rensport.

Heb het even meerdere keren moeten lezen maar ik denk dat ik het nu toch ontcijfert heb wat hier staat.

Waarom zou iemand hier niet mogen komen dan, draf en rensport daarin zitten niet alleen dravers?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:28

heidy_wilco schreef:
Ik zit in dit topic, omdat ik dit topic toevallig bij zag komen en ik wou reageren. En ik heb het recht dat te doen. En daarbij nog: Ik vind Dravers geweldig en heb nooit gezegd dat ik er niet mee heb. Ik ga ook wel eens naar de Draverijen.

Daar zij wij niet eens geweest. Daar hebben wij niet eens gekocht. Als we dat wel hadden gedaan dan waren we bewust op zoek naar 1. Maar de mijn lijk der totaal niet op. En ik vind fries en fjord heel anders dan draver.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:29

Wat er mis is met dravers en haflingers, en friezen, en fjorden en alle andere "underdogs" zijn de eigenaren die er een big deal van moeten maken dat iemand hun powny niet goed vindt voor dressuur of springen of skippy ballen of whatever.

Je zal altijd mensen tegen komen die het niet eens zijn met je keuze en die dat uiten, dat is hun recht. Het is aan jou om dat, als jij blij bent met je dier, dat naast je neer te leggen. Sportpaard eigenaren krijgen ook bakken commentaar over hun paarden maar die doen daar niet zo verrekte moeilijk over.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-10-13 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:29

Telpeva schreef:
valerie2012 schreef:

Heb het even meerdere keren moeten lezen maar ik denk dat ik het nu toch ontcijfert heb wat hier staat.

Waarom zou iemand hier niet mogen komen dan, draf en rensport daarin zitten niet alleen dravers?

Nee weet ik ik zeg ook niet dat niet mag komen. Maar dravers is niets mis mee. En engels volbloed ook niet.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:30

Tuurlijk, want het zijn verschillende rassen. En Chelle: Amen!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:32

Ayasha schreef:
Wat er mis is met dravers en haflingers, en friezen, en fjorden en alle andere "underdogs" zijn de eigenaren die er een big deal van moeten maken dat iemand hun powny niet goed vindt voor dressuur of springen of skippy ballen of whatever.

Je zal altijd mensen tegen komen die het niet eens zijn met je keuze en die dat uiten, dat is hun recht. Het is aan jou om dat, als jij blij bent met je dier, dat naast je neer te leggen. Sportpaard eigenaren krijgen ook bakken commentaar over hun paarden maar die doen daar niet zo verrekte moeilijk over.

Ik ben heel blij met mij draver ondanks dat we niet bewust voor een draver hebben gekozen. Maar ja maar der zijn wel draver die goed in springen en dressuur zijn.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:32

valerie2012 schreef:
heidy_wilco schreef:
Ik zit in dit topic, omdat ik dit topic toevallig bij zag komen en ik wou reageren. En ik heb het recht dat te doen. En daarbij nog: Ik vind Dravers geweldig en heb nooit gezegd dat ik er niet mee heb. Ik ga ook wel eens naar de Draverijen.

Daar zij wij niet eens geweest. Daar hebben wij niet eens gekocht. Als we dat wel hadden gedaan dan waren we bewust op zoek naar 1. Maar de mijn lijk der totaal niet op. En ik vind fries en fjord heel anders dan draver.

Ik denk dat jij even een leesbril op moet zoeken... Je praat nu echt B*llshit. Ik zei dus dat IK naar de draverijen ben geweest. IK, IK, IK (Ikke, ikke, ikke... Dit is een uitzondering dat ik het zo zeg hoor ;) ) En ik heb NOOIT maar dan ook NOOIT gezegd dat jij je paard daar vandaan hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:32

valerie2012 schreef:

Omdat het vrijdagavond is en dit heerlijk leedvermaak is wat voorbij kwam als je op 'actieve onderwerpen' kijkt.

En een fries en haflinger is hetzelfde als je draver; er zijn altijd huillies. Zowel mensen die wat te zeiken hebben (de mensen die hun vooroordelen uitspugen over dravers/friezen/younameit) alsmede de mensen die zeuren om de mensen die zeiken (en ja, dat gaat deels over jou TS).

Het is heel vervelend, maar de mens heeft de hele vervelende neiging om altijd overal een oordeel over te hebben, bij voorkeur over hetgeen waar ze hoogst waarschijnlijk geen verstand van hebben. En wat is nou mooier om over te oordelen dan over het paard van een ander :D
Trek je dit niet, dan is de goudvis een passende oplossing. Een goudvis is namelijk een goudvis, zien er allemaal hetzelfde uit, zwemmen allemaal hetzelfde rondje en binnen de goudviscommunity wordt minder gemeen gedaan als in de paardencommunity. Maar aan de opmerking 'als je niet van dravers houdt wat doe je dan bij draf en ren-sport' te zien, ben je al aardig ingeburgerd.. Well done :D

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:33

EskeGirl schreef:
Tuurlijk, want het zijn verschillende rassen. En Chelle: Amen!

Ja tuurlijk zijn der verschillende maar dan betekend niet dat draver lelijk of slecht is.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:33

Chelle: _/-\o_

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:33

Maar nogmaals:

Wat in hemelsnaam is het nut van dit topic?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:35

chelle_dora schreef:
valerie2012 schreef:

Omdat het vrijdagavond is en dit heerlijk leedvermaak is wat voorbij kwam als je op 'actieve onderwerpen' kijkt.

En een fries en haflinger is hetzelfde als je draver; er zijn altijd huillies. Zowel mensen die wat te zeiken hebben (de mensen die hun vooroordelen uitspugen over dravers/friezen/younameit) alsmede de mensen die zeuren om de mensen die zeiken (en ja, dat gaat deels over jou TS).

Het is heel vervelend, maar de mens heeft de hele vervelende neiging om altijd overal een oordeel over te hebben, bij voorkeur over hetgeen waar ze hoogst waarschijnlijk geen verstand van hebben. En wat is nou mooier om over te oordelen dan over het paard van een ander :D
Trek je dit niet, dan is de goudvis een passende oplossing. Een goudvis is namelijk een goudvis, zien er allemaal hetzelfde uit, zwemmen allemaal hetzelfde rondje en binnen de goudviscommunity wordt minder gemeen gedaan als in de paardencommunity. Maar aan de opmerking 'als je niet van dravers houdt wat doe je dan bij draf en ren-sport' te zien, ben je al aardig ingeburgerd.. Well done :D

Ik vind niet dat hafilinger of fries met draver kan vergelijken en fjord ook niet want die lopen allenmaal anders.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:36

heidy_wilco schreef:
Maar nogmaals:

Dat is er niet. Jemig wat een gemekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:36

valerie2012 schreef:
chelle_dora schreef:

Ik vind niet dat hafilinger of fries met draver kan vergelijken en fjord ook niet want die lopen allenmaal anders.

En daarmee mis je dus volledig het punt wat ik probeer te maken :') Ga maar weer gewoon slapen, morgen ziet alles er een stuk gezelliger uit.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:39

valerie2012 schreef:
heidy_wilco schreef:

Ik denk dat jij even een leesbril op moet zoeken... Je praat nu echt B*llshit. Ik zei dus dat IK naar de draverijen ben geweest. IK, IK, IK (Ikke, ikke, ikke... Dit is een uitzondering dat ik het zo zeg hoor ;) ) En ik heb NOOIT maar dan ook NOOIT gezegd dat jij je paard daar vandaan hebt.[/quote]

Ik heb geen leesbril nodig ik weer dat jij daar ben geweest. Maar ik meld alleen dat mijn daar niet vandaan komt. Voor dat iemand dat soms denkt. En leuk voor jou dat je der ooit geweest bent hang der vlag der voor uit zal ik zeggen.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:39

Kirsha schreef:
heidy_wilco schreef:
Maar nogmaals:

Ik zou het graag uit de mond van de TS willen horen. En hoezo gemekker? Het is een normale vraag en ik ben eerlijkwaar erg nieuwschierig naar haar verklaring.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:40

valerie2012 schreef:
chelle_dora schreef:

En daarmee mis je dus volledig het punt wat ik probeer te maken :') Ga maar weer gewoon slapen, morgen ziet alles er een stuk gezelliger uit.[/quote]

Nou ik ben gezellig hoor. IK hoef niet teslapen ik ben geen kleuter. of geen kindje van 10 jaar ofzo. En heb vakantie dus zeur niet.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:41

heidy_wilco schreef:
Kirsha schreef:

Ik zou het graag uit de mond van de TS willen horen. En hoezo gemekker? Het is een normale vraag en ik ben eerlijkwaar erg nieuwschierig naar haar verklaring.

Ik heb het niet over jou, ik heb het over de TS die constant zo kinderachtig en aanvallend reageert. Dat vind ik gemekker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:42

Oh wauw.. je bent nog 19 ook... Je neemt alles wel heel letterlijk he...

Nouja prima geschikt voor de paardenwereld dus, als je niet tegen het gezeur kan moet je geen draver kopen maar een zwarte kwpn'er want dan heb je noooooooooooooooooit gezeur.. :+

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:43

valerie2012 schreef:
Ik denk dat jij even een leesbril op moet zoeken... Je praat nu echt B*llshit. Ik zei dus dat IK naar de draverijen ben geweest. IK, IK, IK (Ikke, ikke, ikke... Dit is een uitzondering dat ik het zo zeg hoor ;) ) En ik heb NOOIT maar dan ook NOOIT gezegd dat jij je paard daar vandaan hebt.

Ik heb geen leesbril nodig ik weer dat jij daar ben geweest. Maar ik meld alleen dat mijn daar niet vandaan komt. Voor dat iemand dat soms denkt. En leuk voor jou dat je der ooit geweest bent hang der vlag der voor uit zal ik zeggen.[/quote]

Dit gaf jij als antwoord: Daar zij wij niet eens geweest. Daar hebben wij niet eens gekocht.

Nou? In mijn ogen lees jij toch echt verkeerd hoor. Ik had het erover dat ik Dravers leuk vond en naar de draverijen bent geweest, en ineens begin jij bijna hysterisch (oke, beetje overdreven) te roepen dat jij daar niet bent geweest om te kopen. Dat zeg ik toch niet?

En ik ben blij dat ik geen bord voor mijn kop heb, en gewoon tips van andere mensen aanneem. Daar hang ik graag de vlag voor uit.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:43

heidy_wilco schreef:
Kirsha schreef:

Ik heb het niet over jou, ik heb het over de TS die constant zo kinderachtig en aanvallend reageert. Dat vind ik gemekker :)[/quote]

Dan vind je dat over mijn maar ik vind gewoon nergens op slaan dat mensen zo negatief over dravers zijn. Het zijn ook gewoon paarden hoor.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:44

Kirsha schreef:
Ik heb het niet over jou, ik heb het over de TS die constant zo kinderachtig en aanvallend reageert. Dat vind ik gemekker :)

Sorry, verkeerd begrepen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:44

Niemand zegt toch ook dat het geiten zijn TS? :')

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:44

heidy_wilco schreef:
valerie2012 schreef:

Ik heb geen leesbril nodig ik weer dat jij daar ben geweest. Maar ik meld alleen dat mijn daar niet vandaan komt. Voor dat iemand dat soms denkt. En leuk voor jou dat je der ooit geweest bent hang der vlag der voor uit zal ik zeggen.

Dit gaf jij als antwoord: Daar zij wij niet eens geweest. Daar hebben wij niet eens gekocht.

Nou? In mijn ogen lees jij toch echt verkeerd hoor. Ik had het erover dat ik Dravers leuk vond en naar de draverijen bent geweest, en ineens begin jij bijna hysterisch (oke, beetje overdreven) te roepen dat jij daar niet bent geweest om te kopen. Dat zeg ik toch niet?

En ik ben blij dat ik geen bord voor mijn kop heb, en gewoon tips van andere mensen aanneem. Daar hang ik graag de vlag voor uit.[/quote]

Je hoeft voor mijn niet te herhalen wat ik zeg hoor ik ben niet dom ik weet zelf heel goed wat ik zeg.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:45

heidy_wilco schreef:
Kirsha schreef:

Sorry, verkeerd begrepen ;)

Geeft niet, het stond er wat onduidelijk ;)

TS, ik begrijp gewoon niet waarom je hier zo'n punt van maakt. So what dat er mensen zijn die dravers niet leuk vinden. Het gaat er toch om dat JIJ je paard leuk vindt. Er zijn ook zat mensen die niks met mijn Tinker hebben, nou en, ieder zijn ding toch?