Stompwijkse pony race!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VeroniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 14:38

luna1986 schreef:
Oh Rosie moet nu tegen Lista als eerst en Sunshine blijft het zelfde. We hebben er zin in.
Om tien uur gaan we morgen al rijden om eerst ook het terrein te verkennen :D
Veel plezier en succes morgen.

VeroniqueV schreef:
Ik zie er erg naar uit het word een spannende race, en ja inderdaad je moet het samen met je pony doen. Ik doe ook mee in cat.2 ik doe mee met amiga voor het eerste ik zou niet zo heel veel kans maken denk ik maar voor de lol is voor mij al genoeg.

Tot Zondag! Ik zou kijken of ik je kan vinden

Mijn pony's starten in het Rose en Blauw, dus als je die voorbij ziet gaan dan zal ik ook in de buurt zijn :D

ik doe mee met een valk en ze heeft een roos geruit dekje op :o . Wij komen om half 1 denk ik

Doei!

Neela

Re: Stompwijkse pony race!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:56

ik kom kijken straks en ga foto;s maken :D

Neela

Re: Stompwijkse pony race!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:43

hier paar fotos

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxxx

VeroniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 10:59

Chantaltje23 schreef:

Super mooie foto's!

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en doe ook volgend jaar zeker weer mee. Jammer dat ik direct tegen nemo moest met me vriendin anders had ik misschien een stapje dichterbij gekomen. Maar bij mij werd er elke keer verkeerd gestart dus ik had al een aardige achterstand. ik heb jullie niet kunnen vinden maar misschien volgend jaar wel.

Groetjes!! Veronique
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 19-07-10 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's quoten aub

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:13

Ik zie dit topic nu pas!
Ik startte met mijn eigen paard Khadya (de vos Arabier) en de bonte Magic. De Dr Barendse Troffee staat op mijn kastje te blinken :D!
Zijn er nog meer foto's (behalve die van de site zelf?)?

Liefs,
Marije

VeroniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 22:47

Marije112 schreef:
Ik zie dit topic nu pas!
Ik startte met mijn eigen paard Khadya (de vos Arabier) en de bonte Magic. De Dr Barendse Troffee staat op mijn kastje te blinken :D!

Liefs,
Marije

Harstikke gevelisiteerd! Zat je in de laatste race? Die heb ik niet helemaal gevolgt want onze ijslander van stal werd door kancho verslagen maar die was ook een stuk groter. Ach hij kan er niks aan doen. En ik deed mee in de 1ste race met de valk :D jammer dat mijn vriendin anna me versloeg met nemo. Achja volgend jaar beter!

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:45

Marije112 schreef:
Ik zie dit topic nu pas!

Liefs,
Marije

ik heb aleen van de laatste race paar foto;s gemaakt xx

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:34

Marije112 schreef:
Ik zie dit topic nu pas!

Liefs,
Marije

Gefeliciteerd!!
VeroniqueV schreef:
Chantaltje23 schreef:

Super mooie foto's!

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en doe ook volgend jaar zeker weer mee. Jammer dat ik direct tegen nemo moest met me vriendin anders had ik misschien een stapje dichterbij gekomen. Maar bij mij werd er elke keer verkeerd gestart dus ik had al een aardige achterstand. ik heb jullie niet kunnen vinden maar misschien volgend jaar wel.

Groetjes!! Veronique

Ik heb jou wel gezien, was alleen ff druk met me pony's. Sunshine was overactief en Rosie wilde niet starten.
Die heb ik uiteindelijk ook uit de race gehaald.
Sunshine verloor uiteindelijk tegen Nemo. Maar ze heeft toch dapper gestreden :P

VeroniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 10:41

Gefeliciteerd!!
VeroniqueV schreef:
Chantaltje23 schreef:

Super mooie foto's!

Groetjes!! Veronique

Ik heb jou wel gezien, was alleen ff druk met me pony's. Sunshine was overactief en Rosie wilde niet starten.
Die heb ik uiteindelijk ook uit de race gehaald.
Sunshine verloor uiteindelijk tegen Nemo. Maar ze heeft toch dapper gestreden :P[/quote]

Ik ree op het veldje om in te rijden toen ging ik tegen het meisje van rosie praten die erop reed van hee jij bent toch van bokt? Ze snapte er helemaal niks van ik kon wel door de grond zakken |o alleen jammer dat jullie ook verslagen werden door nemo maar volgend jaar misschien beter! :D

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:48

Dat was mijn bijrijder.... Ik hielp met starten (en werd daarbij twee keer omver gelopen).
Misschien wel, ff kijken Rosie die is nu 14 en volgens mij heeft ze de pony rennen een beetje gezien... maar wie weet :D