Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nikilover schreef:sorry ben geen 13 ben 14...en mijn paard is een draver en heeft altijd op de renbaan gelopen...hij heeft idd proppen in zijn oren gehad en verstijft helemaal als je eraan zit...ook is hij erg kopschuw geweest en werd hij panisch als hij een zweep zag...ga mij dus niet vertellen dat ik er dus niets vanaf weet,laat ik het zo zeggen,ik wíl er niks van weten
jij maakt de keus om een koerspaard te kopen.. dus moet je niet zeuren.
ik heb geprobeert dat meisje wat bij te brengen maar de oogkleppen en oorproppen zitten vast aan d'r hoofdje...
classic_life schreef:dat wordt steeds populairder en dat heet een synicaat. Ik denk dat dat meer gepromoot moet worden.
ziyadah schreef:classic_life schreef:dat wordt steeds populairder en dat heet een synicaat. Ik denk dat dat meer gepromoot moet worden.
Ja, denk het ook.. Volgensmij zijn er veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben.
Een synicaat is dus een groepje mensen die samen een paard hebben?
tnx esile kekavo schreef:Kyrkelover, jij bedoelt dan gelijk ook de zweep afschaffen in alle paardensporten? Lijkt mij een goed plan. Niet bij alleen de rennen. Maar idd, het gaat je niet lukken.
Toen ik nog op Major reed, was ik een keer bij het opsteigen mijn zweepje vergeten. Dus vroeg ik aan iemand of ze me die wilde aangeven. Nou, dat ging onder zwaar protest.
"Je gaat dat paard toch niet slaan hoop ik? Dat arme beest. Die is op de baan al beurs geslagen! Zielig hoor, kan je niet maklen! Die heeft gewoon een pijnlijke plek op zijn kont van de zweep!"
Ja, 12 jaar na Duindigt nog pijn in je kont. NatuurlijkMaar goed, het geeft maar weer eens duidelijk aan hoe mensen erover denken idd
met Bv, de Gouden Zweep, Grote Prijs der Lage Landen, Renderby, Derby Z (2009), weet zeker dat ze terug komen en inneens heel anders over de sport denken..
ga nu ook naar deurne om leerling te worden, en ik ga nooit meer uit deze sport.. I LOVE IT 
24 euro per jaar, is toch niets 
)