Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Only_Hellen schreef:Ik ben er zelf geen voorstander van om een slecht-passend zadel zgn. passend te gaan maken met een bontje. Zadel past, of zadel past niet. Je zeg zelf al dat je aan 4 verschillende dravers kunt zien dat ze allemaal verschillend zijn, en dat houdt ook in dat dat je op deze 4 dravers niet zonder meer hetzelfde zadel kunt leggen. Maar dan wordt het een hele dure geschiedenis.
Wij hebben voor onze ene draver een massimo dressuur type 1 en voor de andere een massimo trail. De trail ligt op beide paarden goed, de dressuur ligt maar op een paard goed.
daantje99 schreef:Ik moet het zadel op meerdere dravers kunnen leggen. Dus ik dacht aan een bontje eronder. Maar nu hoor ik weer dat dat weer de kamer kleiner maakt.
daantje99 schreef:Ik heb al een keer op een boomloos zadel gereden. Ik vind het wel lekker zitten maar ben eigenlijk meer opzoek naar een gewoon zadel.
Ik heb op internet ook even gekeken naar polo zadels. Maar daar zitten geen kniewrongen op dus dat lijkt mij niet echt fijn rijden.
Of denken jullie hier anders over?