Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
takkie_muis schreef:jammer niet gezien.
lijkt me erg leuke serie
suleilitha schreef:Er zit ook nog wel wat spektakel in vond ik, de scenes op de drafbaan vooral.
Ik heb heerlijk zitten kwijlen bij het zien van Steven de Jong, hij wordt wat ouder maar is nog wel een lekker ding!
En wanhopig geprobeerd hem langer te spreken toen hij het kaartje voor gratis gokken kwam brengen
suleilitha schreef:Graag gedaan hoor Elbrich!
Takkiemuis, het is niet op de gangbare zenders maar op Omrop Fryslan, dit even ter informatie.

smokey17 schreef:merk het al wel... hoef niet te kijken..
Nibbit schreef:Wel leuk, maar er zitten wel erg veel verschillende verhaallijntjes en dingen in 1 aflevering.
Dat veulen wat verwekt werd is ook al geboren? of is dat een ander veulen?
Bij afl. 1 de draad al kwijt Nibbit schreef:Maar met het condoleren werd dat veulen toch geboren?
Ik zal straks nog maar even een keer kijkenBij afl. 1 de draad al kwijt
suleilitha schreef:smokey17 schreef:merk het al wel... hoef niet te kijken..
Eh... ik snap je post even niet?
suleilitha schreef:Stiefschoonzoon is ook niet Friestalig, maar die vond het nogal makkelijk te volgen allemaal.
ayo schreef:Nibbit schreef:Wel leuk, maar er zitten wel erg veel verschillende verhaallijntjes en dingen in 1 aflevering.
Dat veulen wat verwekt werd is ook al geboren? of is dat een ander veulen?
Ja het is 11 maanden vooruitgespoeld, dat werd niet echt duidelijk aangegeven verder.