Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kekavo schreef:en anders kom ik weer alleen.
kekavo schreef:Heb jij eigenlijk nog mooie foto's kunnen maken van Nicolete Kluivers?
kekavo schreef:Valt wel mee, zegt ze dan. Je hebt heel mooie foto's van d'r gemaakt. Waaronder eentje, waarop Aga Star laat zien dat hij het met zijn ogen dicht kan.
http://www.pbase.com/marielb/image/104562448
spitenmazz schreef:wauww!!!! ik wil volgende x ook mee!! echt geweldige sport
JIDO schreef:Hoi Bonte,
Ben jij de gene die vanmiddag langs het hek aan de baan weer stond met de hele profesionele camera ?!?!?!!?!? dat is het voor mij al snel hoor haha
Volgens mij was je alleen, klopt dat
En ik ben wel weer benieuwd naar de foto's van Aleyah

dat kan je op deze foto's goed zien.JIDO schreef:Maar ik weet nu wie je bent, de eerste volgende keer als ik je zie op Duindigt kom ik je even gedag zeggen.
JIDO schreef:Ik vond het ook gezellig even gesproken te hebben met je.Hallo Bonte,
Nou ik heb me woord gehouden, leuk je een keer in het echt te hebben ontmoet jammer dat het seizoen voor de volbloeds is afgelopen maar jou hobby de dravers gaan nog even door, heeeeel misschien zie ik je dan nog een keertje dit seizoen op de koers en anders tot volgend jaar