Hoe ben je zo eigenlijk bij Madness gekomen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Hier ook een gefeliciteerd van een stille meelezer! Fijn dat hij ook weer goed uit de race is gekomen. Ik gebruik jouw quote nu ook standaard: ‘of de wedstrijd goed is gegaan, weet ik morgen pas’![]()
Hoe ben je zo eigenlijk bij Madness gekomen?
JPitty schreef:Fijn dat hij weer zo goed uit de koers is gekomen zeg! Die praatjes krijgt hij vanzelf wel weer terug denk ik.
Wat ik mij trouwens wel eens afvraag: zou het mogelijk zijn om een keer in contact te komen met een pikeur en een trainer om iets te schrijven voor VN? Ben namelijk wel benieuwd naar wat het werk van aan trainer van dravers inhoudt, hoe zo iemand aan nieuwe paarden komt, hoe hij de paarden beoordeeld qua capaciteiten, hoe hij de wedstrijden en pikeurs kiest voor een paard enzovoorts. Bij de pikeurs ben ik wel nieuwsgierig hoe het werk van pikeur eruit ziet, ook buiten de drafbaan om. Wat voor trainingen doet hij, hoe en wanneer krijgt hij te horen welke koersen hij met welke paarden doet, hoe bereid hij zichzelf en het paard voor, enzovoorts.
JPitty schreef:O, dat zou wel heel leuk zijn Janouk. Maakt niet uit of het de mensen rondom Madness zijn of juist andere mensen. Gewoon al een keer een inkijkje in het leven achter de hele drafsport, het klaarstomen van de dravers voor koersen enzovoorts, dat lijkt me al erg interessant.
Elianna_ schreef:Madness liep weer geweldig op Aduard!Gefeliciteerd!
Ook mega leuk dat dit positieve topic over de drafsport/Madness bestaat!JPitty schreef:O, dat zou wel heel leuk zijn Janouk. Maakt niet uit of het de mensen rondom Madness zijn of juist andere mensen. Gewoon al een keer een inkijkje in het leven achter de hele drafsport, het klaarstomen van de dravers voor koersen enzovoorts, dat lijkt me al erg interessant.
Je bent ook altijd welkom bij ons op stal! Wij zitten tevens maar 15 min. van de stal van Madness af!![]()
En eventueel is 'mijn' paard sinds kort ook te volgen op Instagram: kiss.and.ride__