Oeh ik heb echt zin in duindigt! ik ben nu alweer de conditie aan t opbouwen, lange afstanden aan t lopen met ze. Kan niet wachten. Yvonne, pb nog gelezen ?
Ik hoop dat er nog heeeeeel veel aanmeldingen komen. Mocht Duindigt er mee op houden hebben we in ieder geval wel een paar hele leuke ponyrennen gehad.
Met Duindigt gaat het iniedergeval beter dan Wolvega op dit moment. Wolvega sluit de deuren.. Hopelijk kunnen de andere banen het hoofd wel boven water houden. Duindigt krijg een extra meeting erbij, 14 maart, die oorspronkelijk voor Groningen was.
jopie3333
Geplaatst: 10-03-10 20:19
kan je als je al een keer monte hebt gereden nog meedoen aan een pony ren want je bent zogezegt een "proffesional"
jopie3333
Geplaatst: 10-03-10 20:22
ik begrijp niets van die categorien kan iemand mij dat uitleggen want dan kannik me inschrijven.
ja, duindigt wild ehet zelfs tot 12 jaar. Jopie, in het reglement staan de maten achter de categorieën. Door de stokmaat van je pony weet je dus precies in welke categorie je jezelf moet inschrijven.
hoi allenmaal hoe is het????hebben julie ook zo'n zin in de ponyrennen?????ik wel jammer alleen dat ik maar 1x mee kan doen met carlo hij is juist zo goed.