(ga even zoeken
)Yup: opa van moeders kant
(moeders is Adaja Royal, vaders is Yankee Matador, krijg je dus Yankee Royal
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Net als Craftjes
En Spendics en Nactions

Niet altijd even leuk.. En dat ik vaak totaal niet kan doorzitten in draf bij haar. Het is een Spendic . GudrunArie schreef:Haaiii ik meld me ook aan!
Ik heb zelf een 7 jarige draver waar ik nu dressuur mee rij. Ze is helaas nooit in de baan gekomen er wel voor getraind maar ze vond het voor de kar niet echt bepaald leuk en wou je er het liefst afslaan. We hebben monte geprobeerd maar dat werkte niet want dan sprong ze continu in de bochten in galop helaas. Sinds een jaar heb ik haar omgeschoold en ze pakt het super op galop gaat super het enigste probleem is dat ze vaak bokt in de galop waar ik afentoe gillend gek van wordt. Het is wel een draver die heel snel heet wordtNiet altijd even leuk.. En dat ik vaak totaal niet kan doorzitten in draf bij haar. Het is een Spendic .

Wij hadden in die tijd ook een koerspaard lopen, dan volg je het toch wat meer. En Carina, zelfs nog tegen Kindness gelopen
Ik heb er eentje te beleren gehad een paar jaar terug, Astridje
Daar heb ik één keer flink ruzie mee gehad, en daarna was het een lammetje. Tweede keer onder het zadel los, derde keer naar buiten, echt zo'n leuk ding was dat.
. Succes met die afstamming
och wat zullen ze nu denken joh. Wat een monster van een paard?
!