Förderverein zur Jockey Aus- und Weiterbildung e. V.
Rennbahnstraße 154
is dit hem? En zoja, weet iemand of het dichtbij een treinstation is?
xkimmie
Geplaatst: 16-02-10 14:10
Ik zou meedoen met de pony van een vriendin, keek er heel erg naar uit maar ze heeft ineens andere plannen dus het gaat niet meer door Vind het erg jammer, maarja zonder eigen pony kom je niet ver..
Ben zojuist gebeld door Andreas Helfenbein dat hij donderdag de 25e februari niet kan ivm afspraak zoon in ziekenhuis. Hij kan wel op woensdag 24 februari. Is dit een probleem voor degene die zich opgegeven hebben. Gaarne reactie aan Erik.
Aan de deelnemers van de jockey school excursie: Het blijft toch gewoon donderdag om 15.00 uur in Keulen, net contact gehad met Andreas Helfenbein. 1 auto vanuit Den Haag met Naomi, Kim, Nadia en Erik. En 1 auto met Tanika, Joelle, Yvonne en Nick.
danique38
Geplaatst: 22-02-10 18:38
is het beschaamend als je met een fjord mee doet ?
Misschien dat ik volgend jaar wel mee wil doen het lijkt me echt een super leuke ervaring!
Inmiddels zijn er 2 inschrijvingen voor 9 mei, maar het is dan ook nog erg vroeg in het jaar. Maar toch gaat de tijd sneller als je meestal verwacht, dus vergeet zeker niet in te schrijven!!
Bonte
Geplaatst: 23-02-10 00:37
kyrkelover schreef:
Inmiddels zijn er 2 inschrijvingen voor 9 mei, maar het is dan ook nog erg vroeg in het jaar. Maar toch gaat de tijd sneller als je meestal verwacht, dus vergeet zeker niet in te schrijven!!
Als ik het goed bekijk, kunnen 9 mei dus ook haflingers meedoen?