Jammer Naomi, maar het moest in een vakantie omdat Andreas alleen maar doordeweeks kan, in het weekend moet hij namelijk in de koers rijden. Maar wintersport is ook erg leuk. Als iedereen het leuk vindt doen we het misschien nog wel een keer.
MrTut
Geplaatst: 12-02-10 19:34
He ponyren fan de koffie staat klaar,en mooie spulletjes voor de ponykoers gr hans
Ik had even een vraagje, want ik heb via de mail een inschrijfformulier gestuurd, maar ik weet niet zeker of ik het naar het goede email adres heb gedaan, heb je iets ontvangen?
Eleandra
Geplaatst: 12-02-10 23:27
kyrkelover schreef:
Er zijn inderdaad nog 3 plekken vrij!!
Gaat dit over de ponyrennen of over hetgene dat op de vorige pagina besproken werd (jockey iets)?
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-10 23:27
Ja heb ik ontvangen!! Over het jockey uitstapje.
WendyBZ
Geplaatst: 13-02-10 00:15
Moderatoropmerking:
Ik heb enkele off-topic berichten verwijderd. Dit is een topic over de ponyrennen, als je iets wilt verkopen kan dat op EA-CO, voor vragen pb-en naar de verkoper. Hier graag ontopic blijven.
Martine en Pepper gaan dit jaar ook meedoen! 11 juni is het toch?
Altitude
Geplaatst: 13-02-10 15:13
Excursie jockeyschool Keulen
Om een idee te krijgen wat je te wachten staat kijk eens op de site van Frankie Lovato: Equicizer. Deze ex-topjockey (1,686 overwinningen, ruim 41.7 miljoen dollar prijzengeld .... ) is de uitvinder van de Equicizer die in veel jockey scholen te vinden is. Een soortgelijk paard staat in Keulen. Op de site staan video's waar je veel van kunt leren over balans, houding en finish rijden zoals deze: Jockey les
Mike Smith, bekend van "Jockeys"en Zenyatta ....
Besef dat het een hele eer is om de jockeyschool te mogen bezoeken en les te krijgen van Andreas Helfenbein. Andreas is een internationale top jockey die veel getrained heeft op zijn mechanische paard voor stijl en balans verbetering, zie ook zijn website.
Maar weinig kinderen krijgen zo'n mooie kans. Daarom Erik, alvast bedankt voor het organiseren!
Ja dat is zeker jammer, bij ons kun je ook niet echt trainen. Er is geen bos, strand of heide in de buurt. Dus wij proberen zoveel mogelijk in polder/berm te rijden, maar echt trainen kun je het niet noemen.
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-10 13:03
romy_b schreef:
kyrkelover schreef:
En nu ga ik tot morgenmiddag op non actief hihi.
Je woont in Brabant zeker?:D
Yup rasechte brbander. Was gisteravond weer zeer gezellig!! Vanavond er weer tegenaan maar niet te laat denk 1 uur of zo. Naoom Kim en Erik tot morgen!!