Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delaja schreef:Mijn paard heeft lekker de hele winter warm binnen gestaan, mét extra dekentje op
Anoniem schreef:mijne staat lekker het hele jaar buiten. In de winter gaat hij snachts op stal. Maar in de zomer staat hij lekker de hele dag en nacht buiten
Delaja schreef:Delaja schreef:Mijn paard heeft lekker de hele winter warm binnen gestaan, mét extra dekentje op
Was uiteraard sarcastisch bedoeld, nog een beetje een reactie op de voorgaande posts![]()
Ik vind het vreselijk sneu dat ze de hele winter binnen heeft gestaan, vandaar dat ik ook van stal verhuisd ben, wat eerder echter niet mogelijk was...
daandriaan schreef:Hadden wij 1x op een stal, werd door de hele stal gesleurd, met 6 man hebben we hem moeten vangen.
Op een end kreeg hij zelf zijn boxdeur open
Anoniem schreef:mijne staat lekker het hele jaar buiten. In de winter gaat hij snachts op stal. Maar in de zomer staat hij lekker de hele dag en nacht buiten
jankawijnsma schreef:Lovelanga lust die van jou alles? Carin niet hoor! Die vannillesnoepjes vindt ze wel lekker en die sublisnoepjes smaak naturel ook wel, maar het moet niet apart ruiken die snoepjes want dan haalt ze haar neus er voor op (letterlijk trouwens, ze trekt dan een heel vies beledigd gezicht haha).
In de winter wil ze trouwens wel altijd graag op stal, maar als het dan weer wat warmer wordt dan vindt ze dat niet nodig. Ook wil ze dan geen regendek op, als ze me dan ziet aankomen met een regendek in de hand draaft ze snel weg! Nou ja ze kan natuurlijk ook wel wat hebben, maar als het lange tijd achter elkaar regent krijg ik toch een beetje medelijden...