Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Delaja schreef:Mijn paard heeft lekker de hele winter warm binnen gestaan, mét extra dekentje op
 Anoniem schreef:mijne staat lekker het hele jaar buiten. In de winter gaat hij snachts op stal. Maar in de zomer staat hij lekker de hele dag en nacht buiten
                                                         Delaja schreef:Delaja schreef:Mijn paard heeft lekker de hele winter warm binnen gestaan, mét extra dekentje op
Was uiteraard sarcastisch bedoeld, nog een beetje een reactie op de voorgaande posts![]()
Ik vind het vreselijk sneu dat ze de hele winter binnen heeft gestaan, vandaar dat ik ook van stal verhuisd ben, wat eerder echter niet mogelijk was...

Maar dit kwam dan niet door het op stal staan en vervelen. Gewoon omdat ze net uit de wei kwam, en al klaar was met eten (en dan heeft ze nog honger)                                                         daandriaan schreef:Hadden wij 1x op een stal, werd door de hele stal gesleurd, met 6 man hebben we hem moeten vangen.
Op een end kreeg hij zelf zijn boxdeur open
Anoniem schreef:mijne staat lekker het hele jaar buiten. In de winter gaat hij snachts op stal. Maar in de zomer staat hij lekker de hele dag en nacht buiten
 Fijn te horen dat de meeste dravers gewoon als rijpaardje verkocht worden. Ik kan me voorstellen dat de beestjes die lastig in karakter zijn of lichamelijk niet helemaal okee wel naar de slager gaan, anders komen ze idd in de handel en dat is voor niemand leuk. Krijg je ook ongelukken van lijkt mij!                                                         
 jankawijnsma schreef:Lovelanga lust die van jou alles? Carin niet hoor! Die vannillesnoepjes vindt ze wel lekker en die sublisnoepjes smaak naturel ook wel, maar het moet niet apart ruiken die snoepjes want dan haalt ze haar neus er voor op (letterlijk trouwens, ze trekt dan een heel vies beledigd gezicht haha).
In de winter wil ze trouwens wel altijd graag op stal, maar als het dan weer wat warmer wordt dan vindt ze dat niet nodig. Ook wil ze dan geen regendek op, als ze me dan ziet aankomen met een regendek in de hand draaft ze snel weg! Nou ja ze kan natuurlijk ook wel wat hebben, maar als het lange tijd achter elkaar regent krijg ik toch een beetje medelijden...
 Als ze op de wei staat te eten wil ze ook niks anders, muesli, wortel en appels wat ze normaal heerlijk vindt spuugt ze dan ook weer uit of neemt het niet eens aan en gaat vervolgens gewoon weer verder met grazen  

is hij ook 
 echt een bijzonder paard 
 hij krijgt momenteel muscle base bij, wat alle paarden heeeel lekker vinden ruiken (die worden dan helemaal gek als ik zijn korrels met poeder geef) maar hij wil het gewoon NIET hebben 
 enkel als ik ze tussen zijn lippen prop eet hij ze, met lange tanden, op 

Ook houdt hij wel van voetballen sindskort 8)