Woensdag krijgt ze een ander zadel als deze niet aangepast kan worden.

Deze zijn van mindere kwaliteit...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineS schreef:FireAndIce: Ik schrik gewoon een beetje van die foto's.. Veel te dun paard. Zit geen vetje of bespiering op.
esmee_2001 schreef:hoi ik heb een vraagje
mijn draver heeft altijd koersen gelopen is het ook mogelijk om hem normaal voor de kar te gaan beleren dus ik bedoel dat hij niet meer hard gaat draven
hopelijk snappen jullie me
esmee_2001 schreef:hoi ik heb een vraagje
mijn draver heeft altijd koersen gelopen is het ook mogelijk om hem normaal voor de kar te gaan beleren dus ik bedoel dat hij niet meer hard gaat draven
hopelijk snappen jullie me
WendyBZ schreef:Ik vind haar ook niet dun hoor. En een hals train je er nou eenmaal niet snel op, als ze die van zichzelf niet hebben. Als Tammy te dun wordt voer ik of Subli Omega 3-6-9 (voorheen Subli EM) bij of luzerne. Maar genoeg ruwvoer is echt de basis.
ElineS schreef:Oef, ik ken het.. Stond ook eens op zo'n stal.. Dat ik dan, als ze al hadden gevoerd, er stiekem nog wat bijlegde en het kuil niet uit elkaar haalde en zoveel mogelijk op een stapeltje deed, zodat het minder leek..
Ben ik blij dat ik dat nu allemaal zelf in de hand heb en zoveel kan voeren als ik wil.
ElineS schreef:FireAndIce: Ik schrik gewoon een beetje van die foto's.. Veel te dun paard. Zit geen vetje of bespiering op.