vanwaar kots poppetje?? Inderdaad in Duitsland en dergelijke wordt er best wel wat omzet behaald. Alleen willen ze hier niet omdat je met kinderen te maken krijgt, en er kunnen hele vieze spelletjes uitgehaald worden. En dan zou jij toch moeten weten wat ik daarmee bedoel.
Bonte
Geplaatst: 24-01-10 01:08
kyrkelover schreef:
vanwaar kots poppetje??
Die hoorde er helemaal niet. Zeker verkeerd gedrukt.
en over dt wedden. Tja, daar hebben ze wel gelijk in.
Haflingerren!!!!! haha die gene was ik zeker naoom?
romy_b
Geplaatst: 24-01-10 14:35
wedden is in nl ook niet zo leuk denk ik, er is in de lage categorieen vaak al voor een grote kans bekend wie er wint, in buitenland is het niveau hoger van veel meer deelnemers lijkt me.
Naomi_unique
Geplaatst: 24-01-10 19:01
Candace schreef:
Haflingerren!!!!! haha die gene was ik zeker naoom?
Is er toevallig iemand die 9 Mei vanuit Limburg naar de ponyrennen gaat? Ik zou eventueel misschien een trailer kunnen regelen, maar vooral het delen van de benzinekosten zou erg fijn zijn. Anders wordt het zo'n dure grap.
Ik ga me ook weer inschrijven Zit alleen te bedenken hoe ik het de vorige keer met inschrijven met de handtekening heb gedaan. Hoe ik die op de computer heb gekregen
ja alle rassen mogen mee doen. maar aangezien veel mensen vinden dat haflingers de snelheid niet kunnen halen willen ze een aparte categoire. maar mee doen mag zeker.
haha oke, ja een vriendin van me wil misschien meedoen. Ze weet alleen niet of ze zelf wil rijden, dus we zijn een beetje aan het kijken. Ze schijnt wel hard te kunnen, maar of het hard hard genoeg is weet ik niet zeker
Jaa idd, maar ik mag van haar misschien ook meedoen als dat wat zou zijn, maar ik zit te denken Ik ken het paardje niet zo goed, dus of het werkt weet ik niet.