De friet vond ik de vorige keer in Emmeloord wel erg lekker. Heet en knapperig, net uit het vet. Vorige keer was trouwens nog niet met muntjes, toen kon je nog gewoon met euro's betalen. Is dat muntensysteem nieuw tegenwoordig?
Koper
Geplaatst: 15-05-24 00:42
O wacht, het kan ook dat je in Joure met muntjes moet betalen en dat ik dingen door elkaar haal In dat geval: excuus.
Helaas... het wordt toch geen Emmeloord voor mij vandaag...
Krijg net de track & trace van mijn pakketje binnen: vandaag tussen 17:30 uur en 22:30 uur komt DHL het brengen. Normaal gesproken, als ik een keer niet thuis ben, zetten ze het bij de buren of bij een pakketpunt. Maar omdat het dit keer wat groter en wellicht zwaarder is (zelf in elkaar te knutselen badkamerkastje), is dat niet handig. Ophalen bij een pakketpunt is met een pakket als niet praktisch en voor de buren, die op leeftijd zijn, is dat ding wellicht een sta-in-de-weg. Dus helaas... dan toch maar even thuis blijven.
Joehoeeee zegt Madness... ik ga even de boel verkennen.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 15-05-24 18:50
De sfeer (en het weer) zijn in ieder geval goed daar, dat is duidelijk! En Madness lijkt er zin in te hebben! Ik zal straks de live-stream aanzetten om de verrichtingen te volgen.
Hoorde ik het nou goed dat er tijdens het defilé bij Madness een andere pikeur werd omgeroepen dan er in het programma staat? Last-minute pikeurswissel?