Zavander is ook een knapperd!
@Zeeuwtje68: neee, mijn merrie heeft geen baard.. had ze die wel gehad: schaar erin hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sonador21 schreef:vriendin van ons had ook een echte teddybeer in de winter
dit gebeurde er dus bij mijn dravertje met 1 keer rijden al, gelijk plekjes aan haar hoofdvlak bij de mond hoek.
http://94.100.121.79/861500001-861550000/861515401-861515500/861515453_5_SpXT.jpeg
jankawijnsma schreef:Die van mij heeft ook heel veel oorhaar, maar oeh wat heeft ze er een hekel aan als ik die wil knippen!
Vroeger kon ik niet eens naar haar oor wijzen en dan was ze al boos, nu inmiddels krijg ik het wel voor elkaar, maar echt ze vindt het maar niks. Ze schudt daarna heel overdreven met haar hoofd. Het is een beetje een dramaqueen.
Verder is ze nogal preuts want bij de uier (haar cupje A) mag ik eigenlijk ook niet schoonmaken, vindt ze ook helemaal niks!
Ze dreigt trouwens zo dat je denkt dat ze je opvreet, maar ze doet nooit wat. Zijn die dravers van jullie ook zo gevoelig en overdreven qua reactie?
esmee_stip schreef:Ik heb ook een stoere bijna 5jarige draver. Zijn moeder is Kymru, en vader is Castleton Bass. Ben benieuwd of er meer paarden deze afstamming hebben! Papa schijnt aardig te kunnen draven, mijn ruin Yourimeadow heeft dacht ik niet op de baan gelopen. Kun je daar trouwens achter komen?