hoe kan het dat je hier niet kan editen, dan had ik er nog wat bij kunnen zetten. Als er trouwens nog meer mensen zijn die een soort van vergadering wel fijn zouden vinden stuur dan even een pm.
hha nee hoor er zijn al meer mensen, want alleen jou aanwezigheid is niet genoeg hoor. En jha kim dan gaan we het zo en zo doen en tja heb je nog vragen. uh nee, ok klaar dan. nee grapje hoor.
Ik vond het een erg leuke dag. Maar ik vind het wel een beetje raar dat er op de site staat er word gecontroleerd of je de pony onder controle kan houden. Dat werd niet gedaan. In categorie 1 kwam er een witte pony pony binnen met een handdoek op zijn hoofd. !!! En dat kleine jongetje kon die pony amper aan. En die witte pony werd voor en na de race helemaal geslagen ik weet nie tof andere dit hebben gezien ik sotnd namenlijk naast hun(trailer) En als dat jongetje gewonnen had liep die gewoon niet eens blij weg. En ik wou die zwarte pony van categorie 2 aaien dat mocht helemaal bang wastie. En ik mocht hem een snoepje geven dat kon die amper eten. Hij wist niet eens hoe dat moest. ik vnd dat wel een beetje raar. Voor de rest bij veel foto''s van categorie 1 lijkt het net of sommige pony's door hun ebnen vallen of lijkt dat maar zo? ik vond het verder een erg leuke en gezellige dag.
1 die jongen heeft di epony prima onder controle. Hij rijdt iedere week koersen met deze pony en is al vaak kampioen van België geweest. Het is alleen een erg hete pony richting start. Want tijdens het teruggalloperen nadat de race afgelopen was, was de pony heel rustig en had hij hem super onder controle. Ten 2e die pony heeft een doek op zodat hij niet weet waar de uitgang is. Ik vind het niet erg dat zoiets gedaan wordt, beter zo dan wat een aantal andere pony's deden en dat is keihard richting uitgang. Deze witte pony, shadow heet hij, is inderdaad een behoorlijk lastige pony. Het is een hengstje dat regelmatig kleine pony's dekt voor de ponyrennen in Belgie. En helaas een hengts moet je fatsoenlijk aan pakken en niet over je heen laten lopen, want dan krijg je echt moeilijkheden. En xino was wel blij dat hij gewonnen had, ik ken hem namelijk heel goed. Hij heeft alleen al veel meer ervaring als de andere en doet dit wekelijks. hij heeft dan ook al meer als 100 overwinningen op zijn naam staan. Die zwarte pony uit categorie 2 is inderdaad wat bang. Die heeft wat meegemaakt toen hij klein was en daar is dat van gekomen. En er zijn wel meer pony's die geen snoepjes kennen of ze niet lekker vinden, eigenlijk ken ik er een hele boel. En dat die pony's door hun benen zakken, als dat echt zo was waren ze ook de fnish niet over gekomen denk ik.
hee waar zijn er nog meer ponyrennen dan ?? ik heb ook twee keer meegedaan op duindigt en vint het heel leuk en zou het ook vaker willen doen.... groetjes sylvia
Wil even reageren op je bericht van 15-09 over de familie van pony nummer vier. Ten eerste was deze pony geleend en dus niet van mij en mijn dochter. Zij had hem pas de dag ervoor voor het eerst gereden en toen was hij heel relaxed. Tijdens de voorbereidingen voor de ren deed hij heel erg vervelend in de paddock en bleef steeds stokstijf staan. Daarna is het meisje erop gegaan die hem altijd rijd in Belgie en dat keihard schoppen viel best mee, gewoon wat harder aansporen maar zonder sporen zoals zoveel dressuurruiters doen. Toen de eigenaar het zat was dat hij steeds bleef staan heeft hij hem inderdaad 1 x aangespoord om voorwaarts te gaan. Daarna is dit zeker niet meer gebeurd want ik liep er zelf naast om mijn dochter voor te brengen. Ik ben er ook niet voor om zo met je pony om te gaan maar dit was al gebeurd voor ik er erg in had. Tijdens de start deed de pony weer heel vervelend en ging 2 x omhoog waardoor mijn dochter er bijna afviel en hij 40 meter later wegging. Toch werd zij nog tweede. Als u dit zo heeft geirriteerd en u het zo schandalig vond had u ook naar mij toe kunnen komen, dan hadden wij het uit kunnen praten ipv dit zo laf en anoniem op deze site te plaatsen waar allemaal enthousiaste mensen en geinteresseerden voor de ponyrennen dit ook lezen. Ik denk dat u in de toekomst beter eerst zelf je materiaal na moet kijken voordat je commentaar op iemand anders hebt. Met een gebroken teugel kunnen er ook een hoop ongelukken gebeuren, ook bij andere deelnemers ! Met vriendelijke groet,
Beste Meneer Verheij, U heeft gelijk t.a.v het hoofdstel van de pony waar onze dochter op reed. Deze pony was, net als bij jullie, geleend. Ook de eigenaar was erg geschrokken dat het hoofdstel zomaar uit elkaar viel. Ik ben erg blij dat onze dochter niet tijdens de ren is gevallen, met alle gevolgen van dien. Ik heb trouwens wel wat van het slaan en schoppen gezegd tegen de persoon die dat deed op het moment dat hij het deed, maar daar werd niet op gereageerd. Ik vind persoonlijk dat een pony er net zoveel plezier aan moet beleven als degene die er op zit, en deze pony had dat duidelijk niet. Misschien de volgende keer zelf ook wat van zeggen en even nadenken waarom een pony zo doet!!! Wij zullen i.e.g opletten dat onze pony (ze rijd volgend jaar met haar eigen pony) goede spullen draagt die niet uit elkaar vallen. En oja anoniem ben ik niet hoor, mijn naam staat er onder. Groeten, Monique, en bovendien weet u wie ik ben als u weet wie onze dochter is.
Dat is inderdaad ieder zijn mening. Ik vind de mini draverijen echt helemaal niks aan. Duurt veel te lang en mij kan het niet echt boeiend. Dit wil absoluut niet zeggen dat de mini draverijen niks is. Het gaat er uiteindelijk toch om dat de mensen die mee doen het leuk vinden.