emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

classic_life

Re: emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:08

hahaha suc6 lies, wanneer ben je van plan aantekomen daar? 2080?

Onze grijze merrie monster loopt van daar hier is een listed race Haha! en ze heeft nog kans ook joehoe!! Springt dan ook even zo'n 50.000$AU in onze bankrekening als ze wint....

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:12

Over tijd heb ik geleerd nooit te hopen voor paardenkoersen omdat het alleen maar tegen kan vallen. Als je geen verwachtingen hebt van ze valt alles alleen maar mee.

Ik heb geen idee hoe lang zo'n reis zou duren eigenlijk...Ach we weten nog niet wat er voor ons(de poownies en ik) in het verschiet ligt. Misschien draai ik wel ineens een keer door en emigreer ik met ze naar het buitenland

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:35

Onze grijze duivel heeft onwijs goed gelopen!! 3e in de listed race!!! Ze was het hoogste aan de tote, en de 'slechtste' in de ren qua handicap. De favoriet won, wat ook het beste paard in de race was. Mar we zijn zo bij met on paardje Transcribe, van haar 5 starts heeft ze 4 x in het geld gelopen! Trouw beestje he Knipoog

foto bij de 600m
Afbeelding

Finishfoto
Afbeelding

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:27

netjes kiwi! maar dat heb ik al gezegd Tong uitsteken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:45

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:23

@Woogy, ik heb net je filmpje gekeken...maar ik snap er eigenlijk weinig van. Wat ben je precies aan het doen en waar dient het voor? Is het een jong paard dat gestart wordt..? Ik zie op het einde wel z'n gesmak enz. Antwoord mag ook via pb Lachen

sabino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:27

Dit vind ik nou zo gaaf,heb al vaker filmpjes van hem zitten kijken en vind het heel interessant wat hij doet.
Jij bent daar naartoe geweest?Hoe kom je daar zo bij?Vertel er eens wat over!

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:52

We hebben gister van stallen verhuist dus nu zitten we 300 meter van de baan vandaan ipv 15km. Een heel rustige stal die we overgenomen hebben van iemand die voor anderhalf jaar naar zwitserland gaat. Maar nu hebben we ook 2 paarden van hem overgenomen, eentje is 4 jarig schatje doet niets heeft aardig wat kwaliteiten en doet wat je vraagt. De andere ******* hell wat een terrorist! Richting de baan rijden heel erg nerveus en irritant lopen doen, op de baan zelfs was die wel ok, zodra ik om wilde draaien om van de baan aftegaan, stond hij geparkeerd! Die vuile rat wilde dus geen stap meer verzetten, wat je ook deed, dus sprong er maar af en toen liep die met me mee Boos! Later ik dr weer op en 200 meter verder ging hij weer op de rem en vond nu ineens ze achteruit versnelling, ik heb een paard nog nooit zo hard achteruit zien lopen! Dus toen ben ik maar aan de hand naar huis gelopen. En als het nou een goed paard was maar deze kan beter in achteruitloop races gaan deelnemen dan normale... pfff af en toe.
Maar goed, verder wordt het hier weer lekker zomer, dit weekend gaat het 32 graden worden dus zal weer heeeeeerlijk naar het strand gaan Tong uitsteken maar zal natuurlijk aan jullie denken Nerd
Hoe is het daar verder in NL buiten de sneeuw?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 15:58

Nou op he moment is het 2 graden en smorgens nog kouder.
Dus je hebt weer heel wat kleren nodig om je warm te houden.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:41

het is een beetje dood hier zeg!!
classic hoe is het nu bij jou?? kan je al naar t strand of niet, ivm haaien!? :(:)
ik heb ondrtussen mn rijbewijs in mn pocket! en over 2 weken naaar huis!! :D voor maar 17 dagen |(

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:00

goedzo naadje nu kan je dus niet illegaal tjarda's autotje rijden ;)
En tja die haaien wordt er gek van! Bijna iedere dag wordt er een strand gesloten vanwege haaien in de zee. Van de week hadden ze er een van 5 meter gespot op 50 meter van het strand vandaan!!! Gelukkig hebben hele goede vrienden van ons een zwembad in de tuin dus kunnen we daar lekker in met dit warme weer (30 tot 43 graden). Verder hebben we het rustig met de paardjes, hebben er slechts 5 in het werk maar dat is ook wel even relaxed. Mijn paardje zwelgje is alleen op oorlogpad, steigeren richting de baan en heel fris doen, zodra je op de baan bent is het het braafste maar ook luiste paard dat ik ken... En hoe is het daar in NL? Draverijen beginnen volgende maand of nog niet? en hoe staat het met nl paarden die naad het buitenland gaan?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:13

Ik volg op het moment niet veel van de koersende renpaarden. De paardjes op m'n werk zijn niet te peilen, de ene keer gaan ze als de brandweer de andere keer hebben ze er allemaal geen zin in. Draverijen beginnen geloof ik begin februari weer.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 06:00

jeetje gezellig met die haaien zeg kir! ik moet alleen nog een internationaal rijbewijs halen, maar die word geloof ik niet meer geaccepteerd in nl, maaar zodra ik m heb probeer ik t gewoon daggg, hier ook rustig met de paarden, lag er zaterdag weer naast, toen ik er bijna overheenvloog gooide madame dr hoofd omhoog dat k weer terugkwam int zadel, een probleempje... mn hoofdstel was af, mevrouwtje draait om en zet t op een rennen, toen zat er niks anders op dan me eraf te laten vallen..ik ga niet op een fitte 2jarige met een bungelend hoofdstel tussen dr benen zitten, balen maarja..

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:57

Ik vloog er vandaag bijna naast, was een beetje aan het stappen met m'n hoofd tussen m'n armen vanwege de regen(nederlands weer...heerlijk) en de kerel nam ineens een mega sprong naar links omdat er een blaadje langs waaide(zoveel zijn ze hier dus gewend).
Ben toch blij dat ik wel kan plakken.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 05:49

ja ik kan normaalgesproken ook wel blijven plakken maar de laatste tijd lijkt het wel of er ''ongeluk'' in mn voorhoofd staat gekerfd! in 4 mnd heb ik 5 aardige klappers gemaakt, maarja wat wil je met mensen die t lui zijn om met de paarden te werken als je er niet bent ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:21

Risico van het vak Nadia ;)
We kunnen er allemaal afvallen, de ene keer harder en rotter dan de andere keer.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:27

inderdaad, vallen en opstaan,

flappp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:49

Hoi, (ff offtopic) weet iemand hoe het met Pubben gaat?

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:10

hij is stabiel, geopereerd aan zijn been

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:01

Wat had meneer Pubben?

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:54

heeft een auto ongeluk gehad, naar mijn weten had hij been,neus en nekwervel gebroken,

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 08:56

hahaha jeetje naad weet je zeker dat je in egypte zit en niet op duindigt?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:02

Inderdaad, jij weet het wel en ik zit hier in het kouwe kikkerlandje en ik weet van niks ;(

Das best wel rot

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:53

achja, ik heb mn vrienden in nederland;) dat scheelt he,

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 05:52

Lekker THUIS!! hihii.. valt wel tegen zeg die kou! gister was het in cairo 31 graden, kom je hier buiten krijg je de klap van je leven hahaha, was wel onwijs vermoeiende reis, 4 uur rijden naar cairo, 5 uur vliegen, en dan weer 2 uur naar den haag.. maar heb zoveel geslapen dat ik vanaf 3 uur klaarwakker ben :P