Peetje schreef:Uhm, degene die persoonlijk wordt, ben jij, annelies... Ik reageer heel netjes en leg enkel uit wat voor gevoel je me geeft, en jij noemt me gelijk 'sneu'. Niet echt een lekkere binnenkomer als je iemand wil overtuigen van jouw mening.
Peetje schreef:Zodra iemand op bokt een vraag hierover stelt, ben jij er in mijn herinnering altijd als de kippen bij om vooral toch te vertellen dat iemand dat niet moet doen, niet alleen in dit topic.
Ja hierom, dit vind jij een leuke binnenkomer?
Als ik gewoon mijn mening geef en die geduldig 5x uitleg aan iedereen die daarom vraagt en jij komt vervolgens met zo'n opmerking, dan vind ik dat idd sneu.
Daarna was ik het een paar keer eens met iemand maar die gaan zo in zichzelf op dat ze het niet eens opvalt en denken dat ik het er niet mee eens ben.
En voor wie dat netjes gevraagd heeft heb ik al aangegeven wat mijn ervaringen zijn en waar ik dat mee vergelijk.
Judith_W schreef:Meisje, het is geen wedstrijd, dus ik hoef ook niks te winnen. Jij bent juist degene die naar gaat doen op het moment dat je erop gewezen wordt dat je je argumenten slecht onderbouwd en dat jij niet de aangewezen persoon bent om iets over een draver te zeggen, gewoon omdat uit je posts blijkt dat je er geen kaas van hebt gegeten. Nogmaals, het is een discussie, geen wedstrijd, hoop dat je dat begrijpt
En toch krijg ik dan weer zulke reactie's? Uit welke posts blijkt dat ik er geen kaas van heb gegeten? Die waarin ik zeg dat ik geen verstand heb van het trainen van een draver voor de wagen? Dat is toch geen schande en heeft er ook niets mee te maken aangezien het hier om dravers onder het zadel gaat en wat dat betreft heb ik mijn mening al tig keer onderbouwd en uitgelegd.