xSlvna: ziet er netjes uit zeg! Hopelijk kun je van de zomer net zo lekker rond rijden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Heb jammer genoeg niet meer foto's, vele dagen liep ze een stuk beter maar dan is weer niemand met camera, wat ik wel zonde vind. Hoe doen jullie dat allemaal hier, slepen jullie gewoon iemand mee?
xRiiannex schreef:xSlvna schreef:Heb jammer genoeg niet meer foto's, vele dagen liep ze een stuk beter maar dan is weer niemand met camera, wat ik wel zonde vind. Hoe doen jullie dat allemaal hier, slepen jullie gewoon iemand mee?
Ik heb een statief + camera.
Ga dan altijd wat filmen.
Super handig! Vind filmpjes meer waard dan foto's kan je jezelf meer corrigeren.
Dabo schreef:Als mijn man mee is laat ik ook vaak een stukje filmen. Dit keer waren we een buitenritje wezen maken, hij mee op de fiets, en als we dan terugzijn rij ik altijd nog even de spanning eruit in de bak.
Bakhek was dicht. Kunnen we hem openmaken? Jahoor, had ik van de week al eens gedaan!
Toen kreeg ik ook het hek dicht, omdat ik een zweepje in mijn handen had, en die had ik nu niet.
Lol toch?