is voor mij sowieso het laatste jaar
omdat ik november 2010 18 wordt...
dus dan mag ik bij de paarden gaan rijden...
maarja geen ponyren meer voor mij dan!
kleren heb en pas ik toch nog

(zelf gemaakt door mijn moeder:)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:dan ga ik volgend jaar nog maar eens mijn moeder overhalen![]()
is voor mij sowieso het laatste jaar
omdat ik november 2010 18 wordt...
dus dan mag ik bij de paarden gaan rijden...
maarja geen ponyren meer voor mij dan!
kleren heb en pas ik toch nog
(zelf gemaakt door mijn moeder:)
kyrkelover schreef:Dan mag ze in de ponyrennen legaal hard gaan haha.
En meestal zijn ze na de ren moe en kun je ze dus ook veel beter weer terug nemen.
heel veel pony's worden met het andere werk ook rustiger en zo doordat ze met de ponyrennen hun energie kwijt kunnen.
Bonte schreef:kyrkelover schreef:Dan mag ze in de ponyrennen legaal hard gaan haha.
En meestal zijn ze na de ren moe en kun je ze dus ook veel beter weer terug nemen.
heel veel pony's worden met het andere werk ook rustiger en zo doordat ze met de ponyrennen hun energie kwijt kunnen.
Het is toch de bedoeling dat ze hun pony onder controle hebben?? Als ik het zo lees heeft ze daar moeite mee en lijkt het me niet verantwoord om mee te doen.
kyrkelover schreef:heb je haar de filmpjes al laten zien en laten zien dat er heel veel dressuur en springpony's mee doen.
De afgelopen 2 jaar heeft er geen enkele pony iets opgelopen.
kimbosman schreef:kyrkelover schreef:heb je haar de filmpjes al laten zien en laten zien dat er heel veel dressuur en springpony's mee doen.
De afgelopen 2 jaar heeft er geen enkele pony iets opgelopen.
Das niet helemaal waar, er zijn echt wel pony's die wat hebben opgelopen, zoals dat meisje van die bonte pony, iets met zn pezen. Het is dus echt wel belangrijk dat je je pony goed voorbereidt en traint, want anders kan het zeker wel mis gaan! Het is zoieso heel belangrijk dat je pony een goede conditie heeft.