ilovemary, pfoe wat een verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu goed met jullie beide! Dravers kan je beter niet te strak houden. Want volgens mij worden ze op de baan getraind door, strak is sneller, losser is langzamer. Kan het ook fout hebben!!!
@eclairre Ja daar was ik nu ook achter gekomen, ik heb verder nog nooit contact gehad met een draver of nog nooit op een draver gereden. Dus dat wist ik niet. Wel pech, maar ja niks aan te doen
Vandaag lekker gesprongen, was aardig actief. Maar ging wel goed
Royal92
Geplaatst: 16-04-10 17:40
Marrit13 schreef:
Hoe heet je paard, [***]?
Zazou Toscana is zijn naam
Royal92
Geplaatst: 16-04-10 17:40
Eclaiire schreef:
ilovemary, pfoe wat een verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu goed met jullie beide! Dravers kan je beter niet te strak houden. Want volgens mij worden ze op de baan getraind door, strak is sneller, losser is langzamer. Kan het ook fout hebben!!!
nee hoor, ze is misschien 1.61. we zijn net sinds een half jaar verhuisd naar een pensionstal met maar 5 stalletjes en de hele middag weidegang. eerder stonden we op een manege met alleen in de zomer weidegang. de rest van het jaar was het stapmolen en paddock. het is nu zo'n knuffel geworden. de oortjes staan bijna altijd vooruit. ik had veel eerder moeten verhuizen!!!!
Nina_rex
Geplaatst: 18-04-10 18:40
Je merkt het inderdaad meteen als je paard beter in zijn vel zit! Dravers hebben veel beweging en afwisseling nodig, dus zonder weidegang heb je al snel een stuk chagrijn op stal... gelijk hebben ze natuurlijk.
ik plaat opnieuw even een vraag, heeft 1 van jullie of kennen jullie iemand met mijn oude draver roepnaam ; Hippie echte naam; take off hippos. ik zou het heel fijn vinden als jullie zouden reageren.
ilovemary
Geplaatst: 18-04-10 21:53
Ik ging vandaag schriktraining doen met valentino. Hadden ze allemaal enge dingen in de bak gezet. Maar ook een zeil met water erop en daar moesten ze dan doorheen lopen. Maar hij durfde echt niet!! HIj ging helemaal met zijn benen ver naar voren staan. De rest dee hij wel echt superbraaf!! Hier zijn ook wat fotos van gemaakt: http://i41.tinypic.com/2j43g1w.jpg http://i39.tinypic.com/2i8f2c2.jpg
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 18-04-10 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto's > link