Was de toelating makkelijk? Ben je ook weleens wezen kijken? Ik zou denk ik trainer willen worden of iets in die richting dus het is voor mij ook een droom Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Was de toelating makkelijk? Ben je ook weleens wezen kijken? Ik zou denk ik trainer willen worden of iets in die richting dus het is voor mij ook een droom ietjelover schreef:mag je er altijd aan mee doen?
Ik zou wel eens willen...
Jammer dat het zo ver weg is
Wat is toegestaan en wat mag wel en niet?
Mij is juist verteld dat het ontzettend moeilijk was. Ga je daar ook uiteindelijk echt wonen en hoelang duurt het?
Aha, wat wil je dus eigenlijk graag worden?
. ik was namelijk de enige die er niet netjes uitzag (iedereen was in pak
), geen (supportende) ouders bij zich had, geen map vol diplomas mee had genomen en lopend naar de renbaan kwam. daarnaast praat ik echt stom engels en had ik net een english breakfast gegeten voordat ik op de weegschaal ging staan. wist ik veel dat ze me gingen wegen.. (hmm worstjes en en scrumbled eggs als ontbijt, daar moet ik van profiteren dacht ik)
kimbosman schreef:kyrkelover schreef:Er zijn er inmiddels al 3 die naar de BRS gaan.
Ikke, kimmiej en Bonaire op bokt.
Ik ga in September ergens Bonaire rond augustus en kim wanneer ga jij??
zo hallo dacht ik ook eens orgineel te zijn!! Who the f*ck is Bonaire?
kyrkelover schreef:Er zijn er inmiddels al 3 die naar de BRS gaan.
Ikke, kimmiej en Bonaire op bokt.
Ik ga in September ergens Bonaire rond augustus en kim wanneer ga jij??
[/quote]
toch even goed praten of we dat niet voor een keer kunnen doen.. lijkt me zo gaaf om dat een keer te doen!
Research doen naar renbanen in de buurt ofzo? Ik ben niet zo bekend met banen in Belgie, enige baan die ik ken is Duindigt en een paar in Duitsland.