Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar de eigenaresse is heel tevreden over de stal waar we nu staan, dus helaas pindakaas. Ik droom nog even van die drafbaan en binnenbak 
maar toen reed ik hem nog niet (in 2010 als ik me niet vergis) mang schreef:Wat een leven ineens hier, leuk!
Leuke foto's komen er ook voorbij, ziet er netjes uit allemaal!
Als het morgen droog is laat ik ook weer eens wat foto's maken van mij en Preza. Is al zo'n tijd geleden!
Wij zijn trouwens inmiddels verhuist van Zeeland naar Lelystad naar een luxe stal met binnenbak erbij, heel fijn
De kou vind ik inderdaad ook niet zo erg, ik rij ook gewoon buiten in de winter. Maar met al die regen.. Nee dat vind ik echt jammer. Zeker omdat ik nu ik stage loop maar 2 of 3 keer in de week naar stal ga.. Dan verheug ik me er zo op en dan is het 1 grote natte bende en komt het met bakken uit de hemel.. Maar goed het is en blijft Nederland he.
Bij ons komen ze ook heel het jaar door buiten, dat vind ik wel het belangrijkste
Maar iedereen komt verspreid op de dag. Tjah als het sneeuw straks (als dat ooit gaat komen) zal hte wel drukker worden in de binnenbak 's avonds
.
.
Het WE ziet er leuk uit! Lijkt me een erg gave tak van sport. 

!
En Flash natuurlijk ook, inderdaad een goedzak.