Dus er zit best wel een kop op om het zo maar te zeggen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus er zit best wel een kop op om het zo maar te zeggen!
Gelukkig kan ik bij hem inmiddels redelijk het verschil merken tussen 'niet willen' en 'niet kunnen'. Frummels schreef:Klinkt een beetje als een koe![]()
![]()
Maar even zonder gekheid, het maakt het wel een stuk moeilijker als je weet dat het een draakje is.. Als Flash zoiets zou doen weet ik meteen dat het mis is want dat is zo een goedzak die alles goed vind en iedereen lief en heel de wereld is mooi
Heb haar ook gezegd dat ze m'n paard echt niet meer hoeft aan te raken
Maarja, als het eenmaal is gebeurd doe je er niks aan. ben al blij dat ik iets met hem kon doen, in het begin wilde ik alleen de poort uit naar het bos en hij raakte al helemaal in de staak
dus nu is zijn eerste reactie bij alles ook staken, steigeren, achteruit... Maarja hoe je daar door heen komt, ben ik na 4 jaar nog steeds niet achter
Behalve wachten tot hij in z'n hoofd weer een soort van klik maakt en weer normaal doet
Dus dat scheelt wel ! Maar als iemand een suggestie heeft hoe t eruit te krijgen, graag. We zijn al bezig met de basis van grondwerken, hij is namelijk best wel dominant af en toe
(makkelijk he, dominant maar ' getraumatiseerd' paard)
?
.
..
! (bokker ruitje hier op bokt
)