Heb jij nog ondeugende verhalen dan van jouw draver. Vind dat altijd wel leuk om te horen/lezen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb jij nog ondeugende verhalen dan van jouw draver. Vind dat altijd wel leuk om te horen/lezen
.
. Calli is trouwens officieel van mijn vriend, maar die houdt niet zo van binnen rijden, die vind knuffelen, wandelen en poetsen veel leuker. Dus ik rij ermee, en hij wandelt, longeert etc
.

thnx FireAndIce schreef:Ik ben sinds een tijdje bezig met lessen rechtrichtten AdB/klassieke dressuur. Zo wat een vooruitgang. Heb echt goed gevoel hierbij, Diamond loopt als een tierelierDeze link gaat me vast helpen...
. Het is wel een omschakeling in rijstijl, heb toch het hele jaar met vage kreupelheden en rugproblemen te kampen gehad. We zijn nu weer eindelijk op de goede weg dankzij dit rechtrichten. Echt super.
FireAndIce schreef:Deze link gaat me vast helpen...en misschien meer mensen met paarden? http://www.rechtrichten.com
Net zo'n mooi kopersnoetje als Tammy
Eerst een springparcours gereden. De laatste was bij een tripalon twee jaar geleden, toen zijn we gestrand op hindernis 2. Ik durfde toen gewoon niet meer, na een val het jaar ervoor. Helemaal overnieuw begonnen en flink aan het lessen gegaan en dat heeft geholpen, ik heb alleen nog een dubbelsprongen-trauma

Waar? Uiteraard op een dubbel
Maar de rest nog wel gesprongen en ben supertevreden over hoe het gegaan is