Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beauty26 schreef:Ik ben net bij mijn paardje geweest, en vanmiddag gelongeerd.. Nou is hij aan het zweten in zijn stal. Op zijn nek/schouder... Ik mag gewoon overal aankomen, en hij eet goed & drinkt goed, maakt geen vreemde indruk, en doet nog even gek met longeren als hij altijd doet... (gekke bokkesprongen maken etc). Maar ik maak me dan toch een beetje zorgen dat hij zo zweet. Het is natuurlijk ook wel vreemd weer, hij heeft al een ''dikke'' wintervacht, en nu is het 20 graden ofzo... Nog meer mensen met dit ''probleem'' of iemand die dit herkent???
Steeffanie19 schreef:Beauty26 schreef:Ik ben net bij mijn paardje geweest, en vanmiddag gelongeerd.. Nou is hij aan het zweten in zijn stal. Op zijn nek/schouder... Ik mag gewoon overal aankomen, en hij eet goed & drinkt goed, maakt geen vreemde indruk, en doet nog even gek met longeren als hij altijd doet... (gekke bokkesprongen maken etc). Maar ik maak me dan toch een beetje zorgen dat hij zo zweet. Het is natuurlijk ook wel vreemd weer, hij heeft al een ''dikke'' wintervacht, en nu is het 20 graden ofzo... Nog meer mensen met dit ''probleem'' of iemand die dit herkent???
Mijn pony had hier ook last van gister omdat het ook al een teddybeertje is kwa vacht .. Denk dat hier we'll meer paarden met dikke vacht last van hebben gehad gister ..