ja klopt dat was ik nou de eerste 2x keer dat ik mee deed was hij echt een voorbeeldig paardje hij stapte rustig rond en had eiegnlijk geen begelijder nodig zo braaf was hij. maar de laatste keer dat ik mee deed was hij helemaal gek hij wilde eerst wel rustig stappen maar toe we op volgorde moesten gaan lopen liep het anders dan gehoopt hij had er zo zin in en was moeilijk te houden( de eerste keeren bijna niet vooruit te branden) we gingen naar de baan en hij kreeg er steeds mee zin in. op weg naar de start d8 ik van laat maar gaan dan word hij beetje moe en is hij bij de start wat rustiger. maar dit bleek helaas niet het geval. hij wilde bij de start niet netjes stil staan. dus gingen we achter de rij staan. de start was gevallen en we gingen weg. maar omdat we achter de rij stonden stonden de begelijders er nog van de pony's die wel normaal wilde stilstaan. en toen ben ik perongeluk over iemand heen gereden. ik riep nog en probeerde nog opzij te gaan maar dat was al te laat. ik ben er niet helemaal overheen gegaan maar beukte met rijn linker borst tegen hem aan. hierdoor heb ik een startverbod gekeregen
maar een vrindin van mij romy gaat miss nog wel een keertje mee doen op mijn kleinere pony (waar ik niet meer op pas) dus kom denk nog wel eens alleen dan als bezoeker/begelijder is wel leuk want mijn opa heeft vroeger een grote dravers stal gehad (van der veen d8 ik ). hangen ook wat dngen van hem in het museum enzo dus is wel leuk dat ik ook keertje heb kunnen racen. wel andere takt maar toch.
Ja wel leuk, maar als ik jou was zo ik het niet opgeven. Kun je niet ergens een paar keer gaan oefenen, al is het maar op de hei ofzo en dan wedstrijdjes doen tegen anderen en hem steeds terugrijden? Het zou zonde zijn als je zou moeten stoppen.
nou mischien ga ik nog wel een keer proberen maar ga me nu eerst even meer richten op springen en dresuur. de keren dat ik mee deed was ik ook maar laatste en 1naar laatste dus voor de prijzen hoef ik het ook niet te doen;) maar gewoon voor de lol een keertje op zn tijd mischien wel weer later een keertje
MrTut
Geplaatst: 02-12-09 19:17
Hielke we zien je gewoon weer terug volgend jaar, gr hans, de man achter de tafel.
x_hielke_x
Geplaatst: 02-12-09 22:07
MrTut schreef:
Hielke we zien je gewoon weer terug volgend jaar, gr hans, de man achter de tafel.
ha ha nou we zullen zien
MrTut
Geplaatst: 05-12-09 01:23
Voor diegene die interesse heeft,er staan foto,s van de Kampioenen en de stand opP&K op de site,www.mijnalbum.nl dan naar openbare albums, en bij zoeken, ponyrennen invullen,dan moeten ze vanzelf komen aan de linkerkant,anders sport-paarden- boxmeer, dan moet het lukken gr hans