word zometeen maar in de binnenbak rijden wat een pokkeweer... is nog ergens anders in nederland droog?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal het tegen hem zeggen, gaat ie nog meer naast zijn hoeven lopen haha! Attitude te over bij Mr. Exito. Zoals dat hij alleen zijn Burberry halster graag om heeft, de snob
Ik had eens voor aan de stalhaak een simpele halster erbij gehaald maar meneer vertikte het om zich te laten meenemen tot 3x toe, en ik pak de Burberry tussendoor, en ja heurrrr dan gaat hij wel graag mee
Ik heb alleen een foto van zijn vorige carriere hihi en weet voornamelijk dat hij meer koersen bij onze oosterburen aflegde

we zijn ook in galop er door geweest, helaas wou de persoon die ik mee had niet filmen. Volgende keer beter
de mijne is nog een zenuwpees betreft buitenrit maken, maar word aan gewerkt
leuk om te doen!
Geweldig meid ook, kan me geen betere wensen PaulineLala schreef:Leuk filmpje hoor!
@Daantjee12 super dat je eerste Horse Agility training goed ging!
ga je het vaker doen ofniet?
En er zal vast nog een training komen

WendyBZ schreef:angeline33 schreef:binnenkort ook eerste grote rit met hem, de hubertus jachtrit bij jan dolfing :3
Leuk! Dapper ookGa je de hindernissen ook springen?
heel veel zin in