Is er al bekend hoe laat de laatste ponyren zondag om 15 november op Duindigt om het Kampioenschap van Cat. 4 is.
Voor alle bokkers: Dit is de laatste kans om een keer naar deze snelle ponies te komen kijken en er is daarnaast ook nog een mooi programma met Breeders Crown draverijen
hee ik kan waarschijnlijk met Nadia niet mee doen.. ze is nog steeds kreupel.. best wel erg.. vrijdag gaat ze naar de dierenklieniek.. ik vind het echt heel jammer en ook zonde voor het kampioenschap
Hoe is het nou verdergegaan met de ren van vanmiddag? Ik las in het gastenboek op de ponyrensite dat summerwind ook niet mee kon doen?
Bonte
Geplaatst: 15-11-09 20:08
Er waren voor het kampioenschap welgerekend 2 deelnemers.
Jammer dat er zo weinig waren, maar ze hebben hun best gedaan.
Naomi_unique
Geplaatst: 15-11-09 21:20
Bonte schreef:
Er waren voor het kampioenschap welgerekend 2 deelnemers.
Jammer dat er zo weinig waren, maar ze hebben hun best gedaan.
Wel leuk dat het nog doorgegaan is Wie was er eerste? Echt balen dat de andere twee paardjes ziek/geblesseerd waren
MrTut
Geplaatst: 16-11-09 02:54
Thalita is eerste geworden en daar mee, kampioen van cat 4 geworden, s,avond was er een feestavond waar de winnaars werden gehuldigd door yvonne en marije, zij kregen een krat met div voor de pony,s een halstertouw, en als grote verrassing een kampioensblouse. foto,s binnen kort op de site, gr hans.
Nou gefeliciteerd! Jammer dat er uiteindelijk zoveel niet mee konden doen, racede ze met z'n 2en toen? ben ook wel benieuwd naar de foto's!
xDefinetly
Geplaatst: 18-11-09 17:38
Ik had een vraagje, mag je eigenlijk ook bitloos meedoen aan de ponyrennen?
Candace
Geplaatst: 18-11-09 17:41
nadias schreef:
Ik had een vraagje, mag je eigenlijk ook bitloos meedoen aan de ponyrennen?
Hoi, ik kom zomaar even dit topic binnenvallen, maar dit is iets wat ik eigenlijk ook wel wil weten. Mijn pony is namelijk veel en veel makkelijker te stoppen bitloos dan met bit..
Okee dat is fijn zeg, heb dan toch net iets meer te vertellen haha! Wil me misschien gaan inschrijven voor de volgende ponyrennen namelijk!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 18:01
nadias schreef:
En eventueel met een barebackpad? XD
Ik meen dat isa kenbeek met quasito daar dit jaar ook op mee gedaan heeft. Weet het alleen niet 100% zeker. Maar ja ook dat mag als je er maar wel beugels aan doet haha.
yvonne, dat was ter vergelijking met dat trainingszadel, maar ik heb er niet op meegedaan. Tfoeh, ik geloof dat ik er dan had afgelegen bij het inlopen!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 18:56
kyrkelover schreef:
nadias schreef:
En eventueel met een barebackpad? XD
Ik meen dat isa kenbeek met quasito daar dit jaar ook op mee gedaan heeft. Weet het alleen niet 100% zeker. Maar ja ook dat mag als je er maar wel beugels aan doet haha.
Overigens wel alleen als het veilig is en zo.
Naomi_unique
Geplaatst: 18-11-09 19:19
Candace schreef:
Okee dat is fijn zeg, heb dan toch net iets meer te vertellen haha! Wil me misschien gaan inschrijven voor de volgende ponyrennen namelijk!