Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ies_ schreef:Nou ik ben weer thuis. Ik vind het echt onwijs jammer dat het zo gelopen is, ik had me er zo erg op verheugd, ik had, ondanks dat ik het voor de plezier deed, nog kans ook. Naja, het ging ook echt goed. Ik kon haar normaal inhouden, dat gaat normaal gesproken noooit. En ik had haar ook gewoon echt stil in de eerste bocht. En opeens uit het niets begon ze te rennen en was ze gewoon niet in te houden... Zo raar, dat doet ze echt nooit.Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen en hoe dan ook vond ik het leuk om toch nog een deel van de race mee te doen met dat zadeltje. Ik heb me de hele weg terug dingen afgevraagt van; wat als ik wel of niet had gedaan dan was er misschien dit of dat gebeurd. Maar daar heb je achteraf niks aan.
Ook wilde ik zoooo graag nog gewoon starten, maarja ik begrijp ook wel dat al die pony's niet te lang moeten wachten, dan gaat het daar ook niet goed. Yvonne, nogmaals bedankt voor het lenen van je zadel!
xMnOn schreef:Kim beschermde zich inderdaad erg goed! Maar dat had dr moeder haar ook wel heel vaak uitgelegd hoor!
Jammer dat je niet mog starten ies!
en fijn dat je een super race heb gehad naomi!
xMnOn schreef: