Beauty26 schreef:dat dacht ik zelf ook maar het is zo'n raar gezicht, en het zit ook voor geen meter met licht rijden...
Kyara kan dit ook!Zit wel lekker vindt ik,je kan er alleen niet op lichtrijden
De meeste Dravers zijn gangenpaarden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ben het er inderdaad mee eens dat het super zit, zou ooit op zoek willen naar iemand met ervaring hiermee, want volgens mij als het goed uitgevoerd wordt is het een heerlijke gang voor paard en ruiter.
en idd de dravers het gemakkelijk eruit smijten omdat het nu eenmaal in hun systeem zit (heb ik begrepen). Voorheen deed hij het ook zo nu en dan bij spanning en als ie weer eens een drukke bui had. Het kan dus meerdere aanleidingen hebben. Mocht je er wel belang bij hebben is het ook aan te leren maar daar heb ik geen kaas van gegeten!
ruitje schreef:Ik denk dat jullie twee verschillende gangen door elkaar halen, ze kunnen telgangen en tolten ( lang niet alle dravers kunnen dit trouwens!) over het algemeen zit tolt heerlijk en bij telgang word je een beetje van links naar rechts gegooid, dat zit niet zo lekker

En blij te lezen dat niet alleen die van mij er een handje van heeft om een andere gang erin te ''gooien''
FireAndIce schreef:Beauty26 schreef:dat dacht ik zelf ook maar het is zo'n raar gezicht, en het zit ook voor geen meter met licht rijden...
Kyara kan dit ook!Zit wel lekker vindt ik,je kan er alleen niet op lichtrijden![]()
De meeste Dravers zijn gangenpaarden.
maar durfde snel zonder me vast te houden aan te draven!!!
!!!!!
geeft weer een beetje zomers gevoel!!
)