Ze staat te koop.
Ze is ongeveer 1.63 en 8 jaar jong.
Ze is ingereden maar kent alleen de basis.
Springen is ze nooit gestart, dressuur 2 wedstrijdjes onderling.
Vader / moeder weet ik zo niet.
Het is een heel lief paard, maar niet voor beginners

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 
Springen kan hij ook, heb zo'n 50 a 60 cm gesprongen en dat deed hij met gemak, verder ben ik geen springheld. Hij kan makkelijk moeilijkere oefeningen, van stap naar galop,van galop naar stap, stukjes contragalop, eenvoudig galopswisseltje,we zijn begonnen met schouderbinnenwaarts, hij vind dit lastig, maar let ook goede stukjes zien. Als we eenmaal op onze nieuwe stal staan wil ik graag de wedstrijden weer oppakken. Kan ook een beetje vrijheidsdressuur, kusjes geven en buigen. Ik rijd hem ook weleens met alleen een halster, kan dan gewoon hetzelfde rijden als met hoofdstel. Aan een beginnend ruiter zou ik hem niet aanraden, hij is wel erg werklustig en geduldig, maar kan ook ondeugend en snel zijn.

justme83 schreef:voor mij natuurlijk onbetaalbaar!!! hahaa...
Maar wat vind je van hem??
Wat is zijn schofthoogte eigenlijk?? Ja natuurlijk is hij dat voor jou,dat is de mijne voor mij ook!
. Ik heb het bedrag een beetje gebaseerd op mijn draver,wat die heeft gekost toen hij van de baan afkwam en nog omgeschoold moest worden. justme83 schreef:zijn schofthoogte is 1.68, forse knol dus!
Ondertussen galopeerd hij al lekker soms wat moeizaam en loopt hij al lekker lang en laag... dus hij leert erg snel!
Anders moeten we even pb'en, denk namelijk niet dat ze hier blij mee zijn