Tsja, misschien ergens op een groot weiland met gelijke (goeie) grond? Bij de Ripse Ruiters waren er ook ponyrennen 6 juni en dat was gewoon over een weiland, hoewel het wel een echte korte sprint was van 160 m ofzoiets...
romy_b
Geplaatst: 09-06-10 15:39
Leuk dat er toch nog 2 aardige volle categorieen zijn!
Oke mocht je intresse hebben hoor ik het wel heb haar wel is gesproken dus wil het best wel vragen het is overigens wel op zand en we kunnen natuurlijk altijd een rondje hei doen
leuk dat het doorgaat. ik heb dit jaar geen tijd meer om mee te doen Maar als het wel blijft, dan zoek ik nog keer iemand voor me B-pony, mag die mee-racen superbraaf, dus dat komt wel goed, wel erg snel
aan een rondje hei dacht ik ook nog. ik was x in ede op een zaterdag, en daar gingen we dus overzo'n heel lang pad, alleen is het natuurlijk wel stuk zwaarder. en weet niet eens of het zou mogen xD maar komt vast wel goed.
Let op veel kinderen hebben nog niet betaald voor de ponyrennen. Met name in categorie 3 hebben nog maar zeer weinig kinderen betaald. Zouden jullie het geld z.s.m over willen maken zodat ik de prijzen e.d. kan betalen. Alvst bedankt!!
hmmm nou ik heb ze wel nog doorgegeven aan Annette. Zelfde dag als ik haar lijstje kreeg. Nou jha vaag ze was ook behoorlijk in de war geloof ik.
Bonte
Geplaatst: 12-06-10 00:41
kyrkelover schreef:
Nou jha vaag ze was ook behoorlijk in de war geloof ik.
Vind het niet zo gepast om zo over haar te praten op een openbaar forum. Ze zal het best wel druk hebben en dan kan er iets tussendoor glippen.
MrTut
Geplaatst: 12-06-10 00:51
Met in de war ,wil hier zeggen dat ze het druk hebben,en snelle antwoorden krijgt.Ik merk wel dat het taalgebruik grote verschillen heeft, hier in het zuiden of boven de rivieren,gr hans
Groenn
Geplaatst: 12-06-10 08:00
mensen die in noord of zuid holland wonen ofzo zullen het duindigt boekje wel niet hebben gehad? is een fout gemaakt, en de stal waar ik sta die heeft al die boekjes gehad, ze worden morgen ( zondag ) afgegeven op duindigt en jullie kunnen ze ophalen daarzo!
ik vond t een leuke race vandaag, jammer dat Bliksem werd afgesneden door muis, waardoor hij moest uitwijken en de wedstrijd niet goed kon uitlopen zo. Maar ach, volgende keer beter!
Waar macho mee bezig was weet ik ook niet, haha. Hij was het helemaal zat denk op de helft. Zakte echt heel erg in toen opeens.