Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anders moet je 15 november nog maar een keertje mee doen!

kyrkelover schreef:xMnOn schreef:myn ruiter heeft geoefend vandaag,
de gas zit dr op, de rem ook, dus ik
denk dat het wel goed komt, we eindigen
toch als laatst waarschijnlijk! haha.
Het is puur voor de lol en ervaring van het
meisje!
Ben alleen bang voor de afstand, 800m is niet niks![]()
foto's !!! haha
Ies_ schreef:Mijn vader zei net dat ie het geld nog niet heeft overgemaakt, dus dat wil die vanavond doen, maar er staat nergens meer hoeduur het nou was. €25,- toch?
oei mijn moeder heeft het ook nog niet overgemaakt! *Gaat haar snel optrommelen om het geld over te maken
*
Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen en hoe dan ook vond ik het leuk om toch nog een deel van de race mee te doen met dat zadeltje. Ik heb me de hele weg terug dingen afgevraagt van; wat als ik wel of niet had gedaan dan was er misschien dit of dat gebeurd. Maar daar heb je achteraf niks aan.
Ook wilde ik zoooo graag nog gewoon starten, maarja ik begrijp ook wel dat al die pony's niet te lang moeten wachten, dan gaat het daar ook niet goed. Yvonne, nogmaals bedankt voor het lenen van je zadel!

He Hallo er staan foto,s op mijnalbum kijk bij openbare albums en klik bij zoek/ ponyrennen ,dan komen ze vanzelf, gr hans, p.s. er is tot nu toe niemand uitgesloten, dit is een misverstand dan,wij moeten eerst de beelden nog bekijken, wie wat enz. maar het was een geslaagde dag, op enkele kleine dingen na,iedereen ging met een vrolijk gezicht naar huis en dat is ook de bedoeling.