Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tineke90 schreef:Ik heb sinds een jaar een draver. En heb elke week prive les. Mijne heeft niet gekoerst maar toch is die galop een drama zeg. Je merkt het in draf al ze stuwt heel erg van achter en ze wilt die achterhand er gewoon niet onder zetten. In galop valt ze op een gegeven moment ook naar binnen toe. Hebben jullie toevallig nog tips voor me?
Bo_Cassey schreef:Ik heb de oplossing gevonden voor het gerace. Gewoon niet op de hoefslag rijden. Ik stap op de 2e,3e of 4e, of 50e hoefslag (ghehehe, we gaan soms dronken door de bak) en rijd een beetje kriskras. Niet onrustig hoor, maar gewoon een bochtje links hier en een bochtje links daar. Wat een verschil! Is hij eindelijk uit koersmodus.
Hij was gisteren alleen not amused, want de bak lag vol plassen. Heeft ie een hekel aan. En dan laat zo'n muts je ook nog dwars door zo'n plas draven, bah!
Even een filmpje van een paar weken geleden. Niet op mijn houding letten, hoor, ik deed gewoon een lollig rondje en was bij de overgang naar stap te lui om mijn teugels op maat te nemen. Ghehehe. Pfff, had net een uur intensief gereden.
Maar goed, dan kunnen jullie Sil ook even zien.
http://www.youtube.com/watch?v=ZaFtozMd9X4